September 16, 2002
Snorch wrote: [quote=Kizo]Ljudet är helt weird för mig så det går inte titta på.
Det låter:
*GläBlu Bllluu Bglug glug*
Typ 😕
Japp haxxor nissar skriver inte bara konstigt, de har även börjat prata likadant..
Installade Intervideo's DVD spelare, och med den funkar det.
Aja, har sett ep1 nu, ska väl se resten sen, nu måste jag läsa om mellankrigstiden... "Weee"!
October 25, 2003
Farbror wrote: Som alla vet så ska man vänta på att alla avsnitt av en serie.... så man kan se alla på en gång 😛
justnu ser jag på Alias som det finns 4x22 avsnitt av = x antal dagar av raw trans :S
Så gjorde jag med The O.C, kollade på hela säsong ett (27 avsnitt) och fem första av säsong 2, det blev inte mycket skolarbete de dagarna.
Såg alla de avsnitten på tre dagar, varav den sista såg jag bara 4, så det blir 14 avsnitt dag ett och två. 14 x 45min= 10.5h 😀
September 16, 2002
Tindy wrote: [quote=Farbror]Som alla vet så ska man vänta på att alla avsnitt av en serie.... så man kan se alla på en gång 😛
justnu ser jag på Alias som det finns 4x22 avsnitt av = x antal dagar av raw trans :S
Så gjorde jag med The O.C, kollade på hela säsong ett (27 avsnitt) och fem första av säsong 2, det blev inte mycket skolarbete de dagarna.
Såg alla de avsnitten på tre dagar, varav den sista såg jag bara 4, så det blir 14 avsnitt dag ett och två. 14 x 45min= 10.5h 😀
Jag har gjort så med många serier. 🙂 Främst anime.
T.ex. Kenshin - 90 avsnitt. 😀 FMA - 51, Shaman King - 64, osv osv. 😀
2 Guest(s)