November 29, 2003
Jag och Rune drog ner till skåne för att besöka gröna lund igår.
Resan börjad 08:50 p.g.a jag försvo mig lite.
Tog den gammla pickupen ner till Uppsala där vi skulle dumpa den och ta tåget till Stockholm. Vi träffade en vän till Rune där som skulle ta hand om pickupen under tiden. Han sa "om man bor i Uppsala och har BMW då får man brudar". Eh jag kom att tänka på Gueno här, han bor väl i uppsala?
Well, vi hoppade på tåget ner till tjockholmen. Ett tag senare började vi luska i hur man hittar länsbuss 47 men det var ju inga problem.
Inne på grönan fanns det himmelskt mycket underbara brudar, men det var lite knepigt att kolla på alla sköna chix sammtidigt som det kom barn i 200 blås och massa folk med vagnar. Mycket karuseller blev det också.
Fritt fall var rejält äckligt, småpojkarna bredvid skrattade när jag frågade tjejen som jobbade där om "selän" var fastspänd riktigt. Men man börjar ju bli gammal och rädd om livet. Jag gjorde även bort mig en aning när vi stod i kön till parisehjulet, såg en brud som 12 av 10 möjliga poäng. Så jag sa till Rune "kolla den där morsan där hon var ju snygg som fan", "tänk att någon har fått gära henne på smällen". En liten stund senare står hon med sin man/pojkvän bakom oss.
Well, kl 17:00 drog vi oss mot bussen in till centralen, där vi irrade runt som yra höns ett tag. Ställde oss i kön vid burger king nere vid cebtralen så kommer en liten afrikansk pojk och börjar klänga på mig. Jaha nu ser man ut som en lekfarsa också. :S
Klämmde i oss dom där burgarna och hoppade på tåget hem till Dalarna. 😀 Skojj som fasen var det iaf.
May 6, 2002
Å va spännande att följa din resa. Nästan värd att läggas in på http://www.resedagboken.se
December 17, 2005
whak wrote: [quote=beta]wtf?! Förväxla oss med norrlänningar aka 08;or på det sättet?! :gunsfire: :bash: Ser du inte skillnad på en åsna och en häst iheller?
Hoppas ni hade det trevligt iaf. :blink:
Hehe "norrland", då har du inte varit uppe i Dalarna. :S
haha :)R :)R
Och meningen med resan var att gå på grönalund ?
January 13, 2003
whak wrote: [quote=beta]wtf?! Förväxla oss med norrlänningar aka 08;or på det sättet?! :gunsfire: :bash: Ser du inte skillnad på en åsna och en häst iheller?
Hoppas ni hade det trevligt iaf. :blink:
Hehe "norrland", då har du inte varit uppe i Dalarna. :S
Äsh, allt över hallandsåsen är Norrland och sveriges baksida.
1 Guest(s)