BelGarath wrote: [quote=macrus]Att du ens går till ett internetcafé och spelar... vilken miss av dig.
Sånt gjorde jag några gånger när jag var i 13-15års åldern.
du är 16 nu eller?
....... 🙄
=DO :D/
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 13, 2003
BelGarath wrote: [quote=macrus]Att du ens går till ett internetcafé och spelar... vilken miss av dig.
du är 16 nu eller?
....... 🙄
Jag sminkade mig när jag var 5år och följde med min lillasyster ut som "påskkärring" 😉
June 23, 2002
beta wrote: [quote=BelGarath][quote=macrus]Att du ens går till ett internetcafé och spelar... vilken miss av dig.
du är 16 nu eller?
....... 🙄
Jag sminkade mig när jag var 5år och följde med min lillasyster ut som "påskkärring" 😉
Haha samma här och då var det morsan som tvingade mig att göra det.
Nej jag är förövrigt inte 16 bella, och det tror jag du vet bara du tänker efter lite! 😉
August 7, 2001
macrus wrote: [quote=beta][quote=BelGarath][quote=macrus]Att du ens går till ett internetcafé och spelar... vilken miss av dig.
du är 16 nu eller?
....... 🙄
Nej jag är förövrigt inte 16 bella, och det tror jag du vet bara du tänker efter lite! 😉
:cy:
Jag var iallafall påskhare... hane då.
June 23, 2002
dree wrote: [quote=macrus][quote=beta][quote=BelGarath][quote=macrus]Att du ens går till ett internetcafé och spelar... vilken miss av dig.
du är 16 nu eller?
....... 🙄
Nu gled vi ur ämnet här, men ändå. Vi hade ingen hardräkt, så morsan tvingade mig och en kompis att sminka oss och klä ut oss till påskkärringar annars fick vi inte gå och tigga godis som ett par tattarungar.
Förstår att det är viktigt för dig att vara påskhare och HANE då. :eye:
August 7, 2001
macrus wrote: [quote=dree][quote=macrus][quote=beta][quote=BelGarath][quote=macrus]Att du ens går till ett internetcafé och spelar... vilken miss av dig.
du är 16 nu eller?
....... 🙄
Nu gled vi ur ämnet här, men ändå. Vi hade ingen hardräkt, så morsan tvingade mig och en kompis att sminka oss och klä ut oss till påskkärringar annars fick vi inte gå och tigga godis som ett par tattarungar.
Förstår att det är viktigt för dig att vara påskhare och HANE då. :eye:
Ja ifall någon playboykanin dyker upp. :bgrin:
September 3, 2001
ääsch sluta wajna 😛 Det är trevligt med lite fackspråk. Nog för att det är jobbigt med folk som gapar på internetcafé men "spoken l33t" är ju rätt najs vid sina valda tillfällen 😀
Datorer och spel är ju en del av mig och jag förstår inte att man ska behöva skämmas över något sånt.
Därför brukar jag ibland råka släppa en "lol", "brb" eller "stfu" även i vardagligt tal med kompisar osv.
l33t ftw
March 10, 2003
Internet cafe spelar man bara på om man sitter ute i buschen på 56k kan jag tänka mig.
512 dsl räcker gott att spela på om man inte kör något annat samtidigt.
Saknar faktiskt det internetcafe vi hade i stan i slutet av 90 talet bara av en anledning tills för ett tag sedan.
Dom hade ett nice rum med surrond och tv-spel (nitendo & playstation). Goa fotöljer och rummen var små privata.
Men sedan det blivigt billigare med sådan för hemmet (projektor och platt tv) så
kan man även ta några bira samtidigt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
July 14, 2003
Grejen är ju att det kan va kul att spela lite nätverk med polarna utan att man ska behöva släpa allas datorer till ett ställe... Är ju mycket enklare att springa in på ett internetcafe en eftermiddag/kväll/natt än att styra upp en lokal att LANa i osv. Men att gå på internetcafe för att lira lite bara istället för att spela hemma känns dock väldigt korkat!
July 11, 2002
Men självklart ska man satsa på ungarna, de kan ju knappt starta ett spel. så de behöver lite hjälp.
Dessutom har dom cash, eller snarare sagt deras föräldrar....
Personer som föredrar att dricka pilsner snålar gärna med 40kr/h o sitter hemma med sitt flak.
Ungefär i den stilen 🙂
[Image Can Not Be Found]
February 12, 2003
Smirnoff wrote: Men självklart ska man satsa på ungarna, de kan ju knappt starta ett spel. så de behöver lite hjälp.
Dessutom har dom cash, eller snarare sagt deras föräldrar....Personer som föredrar att dricka pilsner snålar gärna med 40kr/h o sitter hemma med sitt flak.
Ungefär i den stilen 🙂
[Image Can Not Be Found]
Det där måste vara Coore. :P[/b]
December 3, 2004
yazaka wrote: Gick till ett internet café med ett gäng kompisar bara för att lira runt lite i cs och WC3. När jag kommer ditt så är det första jag möts av ett gäng av 10-12 åringar!
Sätter mig ner och ser att brevid min kompis sitter det en MAX 7 åring och lirar CS!! Och inte bara det, gissa vem som lirade med honom? Hans far. Herre gud, är det så föräldrar umgås med sina små barn ? Lirar CS med dem på internet café ??
Salt i såret så ska det vara ett gäng sjuka små barn som ska gapa och skrika som inihelvete hela tiden. "bla bla bla, JAG RUNKAR AV HONOM... AHHHH UTLÖSNING... GUUUD VA SKÖNT" Typ det ända de kunde säga. Vette fan vad det var de lirade, men blev sjukt trött på det hela. Men orkade inte lyfta mitt ärsle och säga till dem, men nästa gång....
Allt yngre och yngre barn spelar datorspel på internet cafeér, MED sina föräldrar? Vad kommer här näst? Picknick till internet cafeér ?
hahaha..du är ju bara arg för att nån annan liten snorunge hade snott den sista platsen så inte du kunde sitta o haxxa CS 😉
January 20, 2002
whoracle wrote: [quote=Cezar]"Alla vi som hatar gamers klappar nu".
klapp klapp
annars är det ju faktiskt som någon skrev tidigare att det är bättre ungarna sitter där å tjoar å härjar än att de gör det på stan.
Ja men man måste variera.
Det går till överstyr ifall de nöter varje dag på sin vardag när de inte går i skolan.
Väldigt vanligt nu för tiden.
1 Guest(s)