July 19, 2001
chrippaz wrote: Helix
Vad fan var problemet med dendär svarta amerikanen? Är han idrottens CS spelare eller?Jag skulle också blivit sur om jag blev diskad i mitt sista vm ifall jag inte tjuvstartat.
Varför vara så barnslig och förstöra för alla andra då? Han var ju bara extremt fånig..
February 21, 2003
HELIX wrote: [quote=chrippaz]Helix
Vad fan var problemet med dendär svarta amerikanen? Är han idrottens CS spelare eller?Jag skulle också blivit sur om jag blev diskad i mitt sista vm ifall jag inte tjuvstartat.
Varför vara så barnslig och förstöra för alla andra då? Han var ju bara extremt fånig..
Förklara vad som hänt för mig som inte suttit klistrad framför tv:n hela dagen.
July 19, 2001
Jo.. Det var så att en amerikan startade 5 hundradelar efter att startskottet ljöd och det tar minst 10 hundradelar för hjärnan att reagera.. Så efter två försök så fick han rött kort och han vägrade gå av planen.. Först lade han sig på löparsträckan och sedan så fick han med sig publiken och dom störde loppet och försenade allt med typ 30minuter.. Sedan började han gråta och lade sig i ett vattenhinder till hinderbanan...
July 19, 2001
Jo, men om han börjar springa innan hans hjärna har hört skottet då?
Edit: Varför har dom inte trafikljus för? Och så kör dom med att man får springa när lyset är grönt.. Då kan man ju pricka in tiden precis iomed att den byter från rött till gult under samma tid som från gult till grönt..
3 Guest(s)