July 18, 2001
HELIX wrote: Uuh.. Alltså.. Det är ganska stor skillnad på 0,1 och 0,05 sekunder när det gäller världsrekord.. Det är inga skolmästerskap här direkt..
visst är det en viss skillnad men i en persons reaktionsförmåga så spelar det inte så stor roll, speciellt inte när man är så taggad som han antagligen var. 5 hundradelar är inte mkt varken det är OS,VM eller skolmästerskap.
June 20, 2002
kottetrance wrote: jag fattar bara inte varför hon måste se så mongis ut när hon gör saker... ful som stryk ju..
har också tänkt på det...
varför måste alla friidrottare vara så fula... ???
kajsa bergqvist ser ju ut som hon först blivit doppad i syra och sen överkörd av tåget...
kanske skulle starta en namninsamling "för snyggare friidrottare"...
när de ändå har sådana fina dräkter kan vi väl skaffa något värt att stoppa i de också...
June 20, 2002
whoracle wrote: [quote=HELIX]Uuh.. Alltså.. Det är ganska stor skillnad på 0,1 och 0,05 sekunder när det gäller världsrekord.. Det är inga skolmästerskap här direkt..
visst är det en viss skillnad men i en persons reaktionsförmåga så spelar det inte så stor roll, speciellt inte när man är så taggad som han antagligen var. 5 hundradelar är inte mkt varken det är OS,VM eller skolmästerskap.
i ett VM är det ganska mycket...
i en del av heaten tillräckligt för att t.ex. fyran som åker ut istället skulle koma 1:a eller 2:a ifall han tjuvstartade med 5 hundradelar...
January 28, 2003
kottetrance wrote: jag fattar bara inte varför hon måste se så mongis ut när hon gör saker... ful som stryk ju..
kan bara säga en sak... fyfan va fel jag tycker du har..
men så länge du inte gillar tjejer som ser svenska ut, riktigt svenska för att vara mer precis, så är det klart att du inte tycker hon är snygg...
January 28, 2003
Pim_ wrote: [quote=Jontez]Vadå det är väll kul att hon håller och gör gester, då slipper vi kanske stämpeln att Svenskar är stela och tråkiga...
"Stel o tråkig" är ett epitet jag hellre förknippas med än "lätt utvecklingsstörd"
haha, tycker du har fel, men fan va bra kommentar 😀
July 19, 2001
boogey wrote: [quote=kottetrance]jag fattar bara inte varför hon måste se så mongis ut när hon gör saker... ful som stryk ju..
har också tänkt på det...
varför måste alla friidrottare vara så fula... ???
kajsa bergqvist ser ju ut som hon först blivit doppad i syra och sen överkörd av tåget...
kanske skulle starta en namninsamling "för snyggare friidrottare"...
när de ändå har sådana fina dräkter kan vi väl skaffa något värt att stoppa i de också...
Vaa? Kajsa Bergqvist är ju asnice! Och Klüft är ju inte så ful hon heller 🙂
2 Guest(s)