December 15, 2002
Folk kommer och folk går, men ett som är säkert är att NH består.
Forumet blir vad man gör de till. Som redan sagts så minskar skrivandet under sommaren. För övrigt behöver man inte läsa alla trådar i forumet. Stör man sig på ämnet i en tråd går de ju utmärkt att gå vidare helt enkelt.
Jag tycker också att de är tråkigt om medlemmar väljer att sluta vara aktiva, men de är trots allt upp till var och en när de kommer till ett sånt beslut.
June 23, 2002
Miller wrote: [quote=DiDi][quote=Miller]Tiderna förändras.... och inget varar för evigt.
Kul sålänge det varade iaf
Du menar att forumet har dött nu? 🙄
Många känner igen sig i det som Whistler har skrivit, även jag. Men jag stannar ändå... finns väl fortfarande mycket att hitta här.
Men det jobbigaste som jag tycker är att skapa trådar. Kommer nästan alltid nån snubbe som säger "Gammal tråd, sök innan du skriver" och dom menar att man ska söka igenom hela forumet med en search funktion som funkar skit. Sen *tråd låst*
Ja sökfuntionen är riktigt kass.
Men å andra sidan tycker jag inte det förekommer så ofta som du påstår det, kan vara nån enstaka gång.
Det där tycker jag nämligen det är tvärtom med.
April 26, 2002
tja....de flesta trådar numera verkar ju vara "allmänna" vilket e trist med tanke på att det är ett dataforum. eller?? Så allmänna delen borde ju vara den minsta delen tycker man ju. kanske dags att byta namn på alltihop eller?
Edit: men det gör inget...ja hänger här ändå 😀
June 23, 2002
Heavy_Ante wrote: tja....de flesta trådar numera verkar ju vara "allmänna" vilket e trist med tanke på att det är ett dataforum. eller?? Så allmänna delen borde ju vara den minsta delen tycker man ju. kanske dags att byta namn på alltihop eller?
Vad lustiga vissa ska vara... låter ju otroligt fantastiskt puckat.
May 23, 2002
Har inte läst alla inlägg...
Vafan allmänt delen är väl till för att prata om saker som inte hör hemma i de andra delarna, tex våra fjortisproblem? Vill du inte läsa om dem så skit i allmänt och gå på de andra delarna. Det är över 15 000 användare här så de finns säkert ett antal som stämmer me dina krav. Jag är inte alltid helt seriös här, men jag har jävligt kul också...
April 26, 2002
macrus wrote: [quote=Heavy_Ante]tja....de flesta trådar numera verkar ju vara "allmänna" vilket e trist med tanke på att det är ett dataforum. eller?? Så allmänna delen borde ju vara den minsta delen tycker man ju. kanske dags att byta namn på alltihop eller?
Vad lustiga vissa ska vara... låter ju otroligt fantastiskt puckat.
BAHH!!!
3 Guest(s)