May 23, 2002
Förstår inte varför blocket trådar är förbjudna, men man får spamma hur mycket som helst om aftonbladet. Blocket trådarna är oftast jäkligt roliga, samt att aftonbladet är en sossetidning... Det går inte jämt upp i mitt huvud. Iofs tror jag att aftonbladettrådarna försvinner till 90% när Colic är väck...
June 23, 2002
Tindy wrote: [quote=ManicBlue]15307 reggade medlemmar i skrivande stund. Tror inte att NH kommer dö ut bara för att vi tappar ett par medlemmar även om de i sig är tråkigt. hmmmm...känns som att tråden börjar upprepa sig.
Hur många procent av dem är inte oaktiva då? 😉
"Inaktiva"
December 31, 2001
De bästa forumstider jag upplevde var då jag började på Swec, hadde så mycket att lära och lästa alla poster som kunde intresera mig. Blev dock bannad och hamnade här och upptäckte att vissa besitter en högre kunskaps standard än på swec, snappade upp en bit här men nu är det dött med trådar som man själv kan läsa sig något större av.
hmm.
January 28, 2003
sPaZz wrote: [quote=Starscream]Lite fel o dra nu på sommaren när det är folk bortresta osv...
Jag kommer aldrig "dra" utan hellre bara sluta skriva helt enkelt.
Måste bara säga att jag tycker det låter som en bra idé. Finns ingenting som gör mig så trött som s.k. "avskedstrådar". Tycker man inte om forumet så är det som du säger enklast att bara sluta skriva.
Som Ogrebeast gjorde med andra ord.
September 12, 2001
MrWeizel wrote: [quote=sPaZz][quote=Starscream]Lite fel o dra nu på sommaren när det är folk bortresta osv...
Måste bara säga att jag tycker det låter som en bra idé. Finns ingenting som gör mig så trött som s.k. "avskedstrådar". Tycker man inte om forumet så är det som du säger enklast att bara sluta skriva.
Och nu har ni skrämt bort Rutger också... :cy:
February 3, 2003
Får låten Sommar tider hej hej sommar tider i skallen när jag ser denna tråden...
Klart NH är ganska inaktivt på sommaren då blir det tråkigt. Folk vill ut i värmen av någon dum anledning. Personligen längtar jag tills vintern och att kråkan går ur sin sommar dvala 😛 haha
PS hatar gessle! DS
December 15, 2003
Jag måste skriva av mig lite, min åsikt är att det är något av det mesigaste som finns att posta en tråd som handlar om att man ska sluta surfa runt och posta i ett forum. Kan sätta pengar på att de personer som skriver så återvänder till "sin" avskedstråd och inspekterar för att kanske gotta sig i sin harm över sin rättfärdighet. Varför? Bara sluta rätt av. Enda gången jag tycker det är befogat är om man har något uppdrag i forumet (tex moderering, skribent etc)
Och om man nu skulle sluta pga brist på "rätt" ämne att diskutera i en allmändel där det till 100% beror på användarna vilka ämnen som avhandlas så får man väl för fan själv ordna ämnen man vill diskutera inte bara klaga och vara negativ utan något konstruktiv kritik.
Ergo: var ingen miljöpartist! Improvisera!
March 10, 2002
MrWeizel wrote: [quote=sPaZz][quote=Starscream]Lite fel o dra nu på sommaren när det är folk bortresta osv...
Va? Kommer Ogrebeast inte tillbaka?
Trodde bara han var bortrest utan Internet över sommaren eller något. =//
June 23, 2002
Nooooooooooooo, har Rutger flytt?
Fyfan det var ju det sämsta av allt, han är ju fan för underbar.
March 21, 2003
macrus wrote: [quote=MrWeizel][quote=sPaZz][quote=Starscream]Lite fel o dra nu på sommaren när det är folk bortresta osv...
Nooooooooooooo, har Rutger flytt?
Fyfan det var ju det sämsta av allt, han är ju fan för underbar.
Har han ? Har inte han bara fullt upp med sitt egna ? (Oj det lät rätt mycket som att han lagt ner 😛 )
1 Guest(s)