June 28, 2001
The daily bandwidth limit for this member has been exceeded. Try again after midnight, EST
hm en sak förvÄnar mig altsÄ
ett par ggr i veckan ser man medlemar pÄ NH som man aldrig sett förut och sÄ kollar man att dom gort uppimot 1000 inlÀgg, dÄ undrar man vart fan dom hÄllt hus .
September 13, 2002
Mind wrote: The daily bandwidth limit for this member has been exceeded. Try again after midnight, EST
ett par ggr i veckan ser man medlemar pÄ NH som man aldrig sett förut och sÄ kollar man att dom gort uppimot 1000 inlÀgg, dÄ undrar man vart fan dom hÄllt hus .
dig vet man ju iaf vart du hÄller hus, för dina inlÀgg ser man fantamej överallt :bgrin:
July 18, 2001
Mind wrote: The daily bandwidth limit for this member has been exceeded. Try again after midnight, EST
hmm,, daily bandwidth.. jag visste att den var lÄg men den borde klara av nÄra 100 tittare pÄ ett par dar iaf.. kassa brinkster!
hÄller med heimdal jag med.. dina 2000+ inlÀgg syns! att mina inlÀgg inte syns kan bero pÄ att de flesta av dom ligger ett tag tillbaka i tiden....
July 18, 2001
Mind wrote: hehe, well jag har faktist varit VĂ€ldigt inaktiv dom senaste 3 veckorna
typ 5 inlÀgg om dagen.
vid julhelgen var jag la uppe i 50-60 st lr sÄ, snacka om att jag hadde lite o göra.
5 inlÀgg om dan.. sÄ mÄnga har jag nmog aldrig gjort... högst tre men oftast inget...
1 Guest(s)