June 4, 2004
Efter att listan snart legat uppe i 3 månader har jag nu bestämt mig för att få denna tråden låst då
WLM Messenger Beta finns att ladda ner på http://www.msn.se / http://www.msn.com .
Men de som vet hur det hela fungerar med invites och så, ni kan ju alltid invita vänner om ni känner för det!
Men nu är listan borttagen pga att det inte är folk som anmäler sig till att vilja stå med på listan,
och då tyckte jag med inspiration av Arny här på forumet.
Men i alla fall, det har varit skoj att få ge med sig lite av "det goda" till er här på NH,
hoppas att ni tycker likadant. 😀
//Magnus Johasson
May 1, 2005
En skillnad är den efterlängtade funktionen med offline-meddelanden. 😀
Sen kommer man dessutom undan alla nickbyten hos folk hela tiden eftersom man nu kan ge egna smeknamn till folk i kontaktlistan om man känner för det.
Sen finns det fler andra funktioner som är "bra att ha", men knappast något remarkabelt. (som jag märkt)
dreamweaver wrote: En skillnad är den efterlängtade funktionen med offline-meddelanden. 😀
Sen kommer man dessutom undan alla nickbyten hos folk hela tiden eftersom man nu kan ge egna smeknamn till folk i kontaktlistan om man känner för det.
Sen finns det fler andra funktioner som är "bra att ha", men knappast något remarkabelt. (som jag märkt)
Så som ICQ hade redan för flera år sen då?
Den funktionen börjar ju bli ålderstigen..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
dreamweaver wrote: En skillnad är den efterlängtade funktionen med offline-meddelanden. 😀
Med andra ord kan jag fortsätta köra Miranda eftersom det redan har allt det där 😀 😉
//Andreas
May 1, 2005
ilg@dd wrote: [quote=dreamweaver]En skillnad är den efterlängtade funktionen med offline-meddelanden. 😀
Så som ICQ hade redan för flera år sen då?
Den funktionen börjar ju bli ålderstigen..
Hehe exakt! Som sagt, den är efterlängtad.
Delph1 wrote: [quote=dreamweaver]En skillnad är den efterlängtade funktionen med offline-meddelanden. 😀
Med andra ord kan jag fortsätta köra Miranda eftersom det redan har allt det där 😀 😉
//Andreas
Offline-meddelanden över MSN-nätverket? De funkar väl "bara" som MSN Plus-paketet gör, alltså att meddelandet läggs på parkering och skickas så fort både du och adressaten är online samtidigt?
June 4, 2004
hULt0 wrote: Jag skulle inte tacka nej
Då får du fråga någon av dem som står på listan över dem som har invites... 😛
whak wrote: [quote=Popeye] Hehe, men det var bara ett litet initiativ jag tog...
Okey, det är chill. Ett "kap" för dom som andvänder Msn.
Bra initiativ förresten.
Jo, det är ju det, och jag gör det så! 🙂
EDIT: Klistrad!? 😛
4 Guest(s)