January 4, 2001
Varför är alla så beroende av att visa upp sig själva i webcam? För det är ju den enda feature MSN har som inte ICQ-protokollet har, så det måste ju vara det som drar?
Eller är det alla jättefräcka smilies som gör att ni så gärna kör msn?
Nä, msn förstår jag mig inte på och kommer aldrig göra det, tacka vet jag ICQ!
February 1, 2002
Coore wrote: Varför är alla så beroende av att visa upp sig själva i webcam? För det är ju den enda feature MSN har som inte ICQ-protokollet har, så det måste ju vara det som drar?
Eller är det alla jättefräcka smilies som gör att ni så gärna kör msn?Nä, msn förstår jag mig inte på och kommer aldrig göra det, tacka vet jag ICQ!
jag gillar också icq men många har helt plötsligt gått över till msn helt 🙁 och vad ska man göra, lika bra o följa efter då.
June 4, 2004
Coore wrote: Varför är alla så beroende av att visa upp sig själva i webcam? För det är ju den enda feature MSN har som inte ICQ-protokollet har, så det måste ju vara det som drar?
Eller är det alla jättefräcka smilies som gör att ni så gärna kör msn?Nä, msn förstår jag mig inte på och kommer aldrig göra det, tacka vet jag ICQ!
Hehe, det med camen har du nog ganska så rätt i, i alla fall i de flesta fallen! 😀 Men så är det också det att det eftersom de flesta i dagens samhälle, i alla fall i min omgivning, använder msn. Och på något sätt känns det som om det är en fördel att själv ha en!
Sedan kan jag förstå om man vill använda t.ex. ICQ eller något annat liknande.. Men det är väl upp till var och en!? 🙄
November 23, 2001
Folk tröttnade väl på att komma ihåg UIN och tyckte det var bekvämt med bara enkla mejladresser typ [email]sexii_girly_ofdreams6667@hotmail.com[/email] 😀
March 10, 2003
Tja.. föredrar ICQ.. men eftersom MSN blir vanligare pga exploit (följer med windows) så har man inget val.
Men jag kommer inte överge mitt ICQ nummer förrens nätverket dör typ.
Mitt är ett väldigt lågt icq nummer vilket vittnar om att jag använt det länge ('94 typ).
Idag börjar numrena myckert högre i turordningen.
Men eftersom det finns program som trillian, gaim & miranda slipper man iaf
MSN klienten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
Håller fast vid ICQ, men har även messenger p.g.a att alla yngre figurer man chattar med har det..Nån webcam har jag inte och lär knappast skaffa nån.
Typ,
ICQ=Vuxet folk
Messenger=Ynglingar.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 5, 2002
Sign me up plz! [email]d_axelsson2@hotmail.com[/email]
EDIT: Såg att ni sa att dom fixat offline-meddelanden samt funktionen att kunna sätta egna nicks vilket är nice - Men nu är det väl bara en funktion som saknas då? Dvs att man ska kunna vara "invisible", och kunna skriva till folk under "Visa som offline" 🙂
1 Guest(s)