June 4, 2004
Pulka wrote: fungerar den på windows2000? eller är det övergivet OS så det är XP som gäller nu bara...
Jag vet faktiskt inte. Har XP, så jag vet inte om det fungerar för 2000... Du kan ju testa.. 😉
Starscream wrote: Hmm... jag tycker denna va jobbig 🙁 tror jag installerar 7.5 igen.
That is your call! 😕
August 28, 2004
Vet inte, men detta kanske kan vara något?
http://www.mess.be/windows-liv.....nvites.htm
August 25, 2004
Patchen ni frågade efter... Finns här.. =)
November 22, 2005
June 23, 2002
Har testat MSN 8 Live nu.
Det har sina fördelar och nackdelar. Det grafiska kan göra det lite småsegt, dock är det väldigt snyggt och det känns stilrent efter man patchat bort allt trams och skit. Patcha är ett måste annar suger det hårt. Well well, det var helt okej.
June 4, 2004
macrus wrote: Har testat MSN 8 Live nu.
Det har sina fördelar och nackdelar. Det grafiska kan göra det lite småsegt, dock är det väldigt snyggt och det känns stilrent efter man patchat bort allt trams och skit. Patcha är ett måste annar suger det hårt. Well well, det var helt okej.
Jag håller verkligen med. Det är en skön stilren look som får vanliga MSN att kännas, vad ska man säga, tamt.
Ska nog inte byta tillbaka till "vanliga" MSN då jag trivs med detta bättre! 🙂
September 12, 2003
August 28, 2004
DiZi wrote: Vet inte om Lodisen hittade hur man skickar en invite, för jag fick ingen av honom hehe. Men vore vääldigt tacksam om nån kunde skicka en till mig nu : )
MVH Daniel
[email]d_axelsson2@hotmail.com[/email]
Jag hittade nu var de skulle finnas. Jag har inga invites, aldrig fått några heller. =/ Knepigt det där. =(
2 Guest(s)