January 6, 2003
Så hur får man tag på detta Live Messenger? Kan man ladda ner dt nånstans eller måste man få en invite först? Isåfall så kan gärna jag också ta en [email]the_dragon@dragonite.se[/email] eller [email]dragonited@hotmail.com[/email]
Angående att MSN kommer med Windows är ju en sanning med modifikation. Det som kommer med Windows är Windows Messenger vilket är föregångaren till MSN.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
February 1, 2004
The Dragon wrote: Så hur får man tag på detta Live Messenger? Kan man ladda ner dt nånstans eller måste man få en invite först? Isåfall så kan gärna jag också ta en [email]the_dragon@dragonite.se[/email] eller [email]dragonited@hotmail.com[/email]
Man behöver en invite för att kunna ladda ned programmet över huvud taget... Och tydligen dröjer det innan man får invites att dela ut...
December 25, 2000
Popeye wrote: [quote=The Dragon]Men varför denna invite systemet vill inte Microsoft att så många som möjligt ska använda deras program?
Precis som makhra sade, det är en BETA, ha tålamod! 😎
Samma teknik som Google använde för att inte få en enorm rusning till Gmail men ändå släppa in de som verkligen vill in och testa.
June 4, 2004
ViU wrote: [quote=Popeye][quote=The Dragon]Men varför denna invite systemet vill inte Microsoft att så många som möjligt ska använda deras program?
Precis som makhra sade, det är en BETA, ha tålamod! 😎
Samma teknik som Google använde för att inte få en enorm rusning till Gmail men ändå släppa in de som verkligen vill in och testa.
Precis! Och det funkade fint tycker jag! 😀
June 4, 2004
SoulBurn wrote: Är det värt att testa?
Jag är helnöjd med det! Men som jag redan skrivit en gång så har jag hittat en bugg, men det är en sådan på ett sådant ställe som man inte använder ändå. Att lägga in bakgrunder på kontaktens fönster är rätt löjligt enligt min mening!
February 1, 2004
Nu börjar det droppa in invites. Jag har skickat tre st till de tre översta som hade mail skrivet efter sig, alltså nr 1,2 och 5.
1. Nevil [email]Elajt.nevil@gmail.com[/email]
2. Maroon [email]marcusd@telia.com[/email]
3.
4.
5. wiggee [email]wigee5@msn.com[/email]
Om 3. SupahMan och 4. jonasl vill ha invites får de skriva i tråden eller PM:a mig! tack å hej!
Tipset till de som står i listan utan mail efter sig; hör av er till trådskaparn med mail för det blir extremt mkt lättare att skicka invite om mailen står med däruppe. Vet inte om man pallar scrolla i tråden å leta mailen...
3 Guest(s)