August 9, 2005
Då har jag bjudit in:
13. Femix [email]tobbej@hotmail.com[/email] 14. Grayfox [email]ltnt_zen@hotmail.com[/email] 16. MetZie [email]Gr3atzji@gmail.com[/email] 18. NH|sibbor [email]sibbor@gmail.com[/email] 19. ¤Reason¤ [email]dennis__83@hotmail.com[/email]
De som var före och mellan hade ju inte adresserna listade.
June 4, 2004
NH|sibbor wrote: Segt värre. Borde inte alla invites gå som på löpande band?
Jo, det kanske de borde, men eftersom folk inte verkar ha fattat att man MÅSTE ge ut si mailadress för att det ska funka!!!!
Darakir wrote: Då har jag bjudit in:
13. Femix [email]tobbej@hotmail.com[/email] 14. Grayfox [email]ltnt_zen@hotmail.com[/email] 16. MetZie [email]Gr3atzji@gmail.com[/email] 18. NH|sibbor [email]sibbor@gmail.com[/email] 19. ¤Reason¤ [email]dennis__83@hotmail.com[/email]
De som var före och mellan hade ju inte adresserna listade.
Det tackar de säkert för...! 😕
badbolll wrote: Tar gärna en 🙂
[email]emil2222@hotmail.com[/email]
Inlagd i listan! 😀
June 4, 2004
GatriC wrote: Hur lång tid ska det ta tills jag får mina invites och var hittar jag dem?
Du hittar dem genom en länk i det mail du fick med inviten.. Där kommer du sedan att kunna trycka på "Betaanvändare loggar in här" Står uppe till höger om jag inte missminner mig.
Det kan tyvärr ta ett tag har jag lagt märke till.. Vilket inte är så bra... 😕
MortalSex wrote: någon som kan vara vänlig o skicka en invite till mig igen på [email]ahsmortalsexnoyume@gmail.com[/email] råka kasta bort setup o nu står jag utan klienten =( tack på förhand
Inlagd på listan!
June 4, 2004
skiroy wrote: Här regnar det invites till ICQ. 😉
Till dessa som vågar att adda mig på ICQ kan komma att få en specialtitel i forumet. 😀 😉
Bara för att vara snäll mot dig Skiroy, så ska jag tanka ner ICQ och testa det.. Och du ska få äran att lära mig använda det! 😉
Och jag gör inte detta för att smöra, utan för att bredda min kunskap om olika, vad-dem-nu-heter-program.. (Msn, Miranda, ICQ etc.) 🙄
3 Guest(s)