August 16, 2003
främst designen, jag tror och hoppas att det inte är den slutgiltiga designen, för att denna är lite skumm. jag har inte utförskat så mycket av dom nya featuresarna, men det finns något som heter file shearing som fungerar annorlunda mot när man skickar filer vanligt. sen så är det skönt med engelska också, orka "vibb"
August 16, 2003
MortalSex wrote: någon som kan vara vänlig o skicka en invite till mig igen på [email]ahsmortalsexnoyume@gmail.com[/email] råka kasta bort setup o nu står jag utan klienten =( tack på förhand
annars om du redan har fått en invite och din e-mail är aktiverad så kan du väl bara dra klienten från exempelvis TPB eller om någon snäll person här på NH vill skicka den till dig
June 4, 2004
Poontus wrote: [quote=Popeye]vad-dem-nu-heter-program.. (Msn, Miranda, ICQ etc.) 🙄
IM-client, Instant Message
Tack för att du håller mig informerad! 😀
Poontus wrote: främst designen, jag tror och hoppas att det inte är den slutgiltiga designen, för att denna är lite skumm. jag har inte utförskat så mycket av dom nya featuresarna, men det finns något som heter file shearing som fungerar annorlunda mot när man skickar filer vanligt. sen så är det skönt med engelska också, orka "vibb"
Personligen så tröttnade jag på den där delen med att man kan se vad för filer man skickat till folk (file sharing). Stängde av den rätt snart, vilket gjorde att det blev skönare att använda. Eller kanske mer likt det gamla hederliga MSN, vad vet jag? 🙄
Men som du säger, det är främst designen som utmärker sig. Och att det är på engelska, vilket inte stör mig. Tycker det är rätt skönt om jag ska vara ärlig.
Och en sak, som du också nämner, "Vibb". Usch säger jag bara, nu kan man äntligen skicka en "nudge" istället! 😀
August 16, 2003
men om du drar en fil till en MSN ruta, så frågar den om du vill starta file-sharing, trycker du nej där så skickar den precis som med gamla MSN, kan ju iof vara jobbigt att trycka på nej hela tiden 😛
det här med att den nu kan skicka till folk som är offline, är det någon som vet om båda behöver vara offline eller om jag kan skicka till någon som är offline och en får mitt meddelande när jag är offline?
en sak är lite jobbigt med det, om någon ska gå, och man skriver hej då men den har hunnit stänga av, då får den ju nästa gång den loggar in meddelandet "hej då" inte så passande 🙁
June 4, 2004
Poontus wrote: men om du drar en fil till en MSN ruta, så frågar den om du vill starta file-sharing, trycker du nej där så skickar den precis som med gamla MSN, kan ju iof vara jobbigt att trycka på nej hela tiden 😛
det här med att den nu kan skicka till folk som är offline, är det någon som vet om båda behöver vara offline eller om jag kan skicka till någon som är offline och en får mitt meddelande när jag är offline?
en sak är lite jobbigt med det, om någon ska gå, och man skriver hej då men den har hunnit stänga av, då får den ju nästa gång den loggar in meddelandet "hej då" inte så passande 🙁
Tycker den funktionen är bra, att man kan skicka till folk som är offline, men även det att man själv kan vara offline och skriva till folk, det underlättar en hel del om man inte vill bli störd! 😀
Å andra sidan kan man ju säga till att man inte vill bli störd, men detta kan missuppfattas och ge dåliga vibbar till folk, på så sätt att de tror att man inte tycker om dem (tjejerna).
Haha, och det där med att få upp "hej då" det kanske inte är så vidare värst skoj, nej! 😛
June 4, 2004
Smink wrote: killroy_anuar@hotmail.com <---- Invita gärna :)
Även du är på listan nu, och det är bara att vänta och se! 😎
June 4, 2004
Nya invites:
11. MortalSex [email]ahsmortalsexnoyume@gmail.com[/email] 15. davidhellmyrs [email]david.hellmyrs@gmail.com[/email] 16. Rokker_Stu [email]firy.icy@gmail.com[/email]
Ha det så skoj pojkar! (Kanske flickor?) 😛
Joni^ och mautana är tillagda i listan också!
July 18, 2003
whak wrote: <---- AMSN user, keep Micro$oft away.
Damn... AMSN verkar klockrent! testar det just nu. Dock så stör jag mig på att jag inte får dela in mina kontaker i egna grupper! jobigt att ha 50 pers online :arg:
Aja, Sign me up!
Tim Eriksson [email]nosskire@gmail.com[/email]
June 4, 2004
mautana wrote: Tackar vänligt 🙂 *märkte att du skrivit in fel mail, det ska vara [email]aliscorpion87@hotmail.com[/email] *
Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta misstag och det ska nu vara korigerat, och om det är fel igen så är det du själv som skrivit in fel mail-adress! 😛
1 Guest(s)