June 4, 2004
Falcon wrote: Jag har 4st invites att ge bort, är mail listan på första sidan uppdaterad så den gäller ?
SOm föregående skrev, det är den listan som gäller, och invita uppifrån och ner så att det förblir rättvist. Och när du har invitat så skriv vilka som fått invitesen i denna tråd!
EDIT!!!!!
Det är den listan som står nu som gäller, inte den du möjligtvis har sett! Ber om ursäkt för mitt misstag att glömt uppdatera efter att skickat mina förra invites, men nu är nya skickade i alla fall!
July 13, 2003
June 4, 2004
Poontus wrote: den installerar över
men som den senaste 8an är så ser jag ingen anledning till att gå tillbaka till 7.5
Jag håller fullständigt med, men för att ni som inte har den blekaste aning om hur det ser ut så tankade jag upp en bild på det! 😉
MrIbra wrote: Jag tar gärna en invite 🙂
[email]coolman_yes86@hotmail.com[/email]
Inlagd som en sill!
December 10, 2001
Poontus wrote: [quote=mautana]Be inte om ursäkt, jag får skylla mig själv som haft samma krångliga mail sedan jag var 12 år! Nu är det bara att vänta på ett mail då antar jag 🙂
vad spelar det för roll? Ctrl + C , Ctrl + V. ftw!
varför citerar du mig? var inte jag som skrev fel mail ^^
June 4, 2004
mautana wrote: [quote=Poontus][quote=mautana]Be inte om ursäkt, jag får skylla mig själv som haft samma krångliga mail sedan jag var 12 år! Nu är det bara att vänta på ett mail då antar jag 🙂
vad spelar det för roll? Ctrl + C , Ctrl + V. ftw!
varför citerar du mig? var inte jag som skrev fel mail ^^
Grejen varför jag skrev fel namn var att jag hade annat kopierat och jag inte orkade öppna ett dokument för att klistra in det där så jag skrev ner ditt Nick på ett papper,
men då misslyckades jag...! (Hur man nu kan det?)
Men men, hoppas att det kommer fler invites snart! För eran skull menar jag! 😛
June 4, 2004
fragone wrote: Jag tar också gärna en Invite, "citypolisen@hotmail.com"
Om ni undrar över den lite mysko adressen så skaffade jag den för länge sen när jag var som mest inbiten Beck-fantast...
Det är inte den konstigaste mailen här på Nh, kolla exempelvsi SupahMans (1:a plats på listan). 🙄
June 4, 2004
beta wrote: beta@badanka.se tack. 🙂
Varsågod! 😉
2 Guest(s)