August 2, 2001
Det här är absurt. Någon har kodat ett slags windows XP tema för windows 3.11. Det kan säkert vara användbart, om man nu fortfarande skulle köra windows 3.11 av nån anledning. Det finns på hämta på http://users.pandora.be/azone/.....alxp40.htm
Skärmskott:
[Image Can Not Be Found]
July 14, 2003
Arny wrote: Gött, då kan man alltså äntligen byta tillbaka till 3.11
haha precis, jag har väntat ända sen xp kom på att nån skulle porta looken till 3.11 😀
sjukt användbart, frågan är om dom datorerna som kör 3.11 pallar av det där "tunga" themet? 😀
onödiga uppfinningar finns det gott om, så så chockad blev jag ändå inte 🙂
March 10, 2003
Klaga inte på Win 3.11 (workgroups), det är riktigt bra faktiskt. Med en TCP/ip uppdatering och en win95 patch. Så kan man ansluta nätverksenheter från nätverket.
Såg ganska kul ut när D hårddisken på min 486 var 250gb stor och hade långa filnamn.
Win 3.11 är igentligen bara ett skal för att göra dos kommandon lite mer visuella.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 7, 2004
optimuz wrote: [quote=Arny]Gött, då kan man alltså äntligen byta tillbaka till 3.11
sjukt användbart, frågan är om dom datorerna som kör 3.11 pallar av det där "tunga" themet? 😀
onödiga uppfinningar finns det gott om, så så chockad blev jag ändå inte 🙂
Ähh, går väl att installera på nyare datorer va?
1 Guest(s)