June 28, 2001
Bah, chips och pizza innehåller massa energi, sånt är fan bra.
jag käkar fan så mkt skräpmat och jag har Inga problem med vikten så länge jag tränar lite lätt några dar i veckan.
ett tips är att börja med armhävningar varje dag och sluta ALDRIG.
för har du väl slutat frivilligt så blir det inte lätt att börja igen.
February 1, 2002
Tips.
skär ner på fett/kolhydrater och öka protein och vatten intaget.. och kör kondition kombinerat med träning av hela kroppen...
Gå ungefär en timme efter du vaknat och träna senare på dagen, 3-4 dagar/ vecka.. men gå varje dag... och fuska inte med någon kroppsdel.
Och ät hur mkt onyttigt du vill på lördagar eller vilken dag du väljer, som belöning.
Men tycker du det inte är det minsta kul så kommer det inte hålla länge, kämpa därför så hårt du kan i början så du får resultat, då är det kul och man blir motiverad.
För mig är det tvärsom, jag har svårt utavbara fan att gå upp i vikt, kan äta 20 chipspåsar om dagen utan att öka mer än vad chipset väger, fast de försvinner den naturliga vägen senare 🙂
Lär väl komma när jag är 50 lr nåt :/
Ha gärna en eller flera träningspolare också, kan lätt bli tråkigt annars och man har ingen att kämpa med/mot.
Lycka till.
June 28, 2001
tycker mina träningspolare är i vägen, jag tränar bäst när alla har gått hem.
men största problemet med mitt gym är att dom kör den absolut sämsta musiken ni kan tänka er, Bara seg jävla miffo ballader och tråkig jävla pop.
fattar inte hur nån klarar av att lufta skrot där.
December 2, 2003
att sluta helt med sånt tror inte jag på om det du vill åstadkomma är en viktminskning. bättre då att regelbundet motionera/styrketräna samt ändra matvanorna. ät bättre och regelbundet kombinerat med kosttillskott. sen kan man på helgerna unna sig lite skräp fast i mindre mängder. och spola kröken är nog ett bra tips, även fast det nog är en omöjlighet 😀
September 5, 2001
Callister wrote: Det finns folk som kan göra det och fortfarande ha sin kropp i fint förvar.
Lycko ostar d.v.s 😛
Jag är en av dem. Hög ämnesomsättning tror jag det hette.
Jag har testat att äta bara skräpmat i en hel vecka nu i sommras...fortvarande blyga 65kg...jag har styrketränat förut men det var länge sedan.
Men grejen är, jag vill gå upp i vikt? Så jag ska börja äta regelbudet o det där tjafset.
Edit:death on wings: det handlar nog inte om samma fett.
1 Guest(s)