February 17, 2004
Jag ska på en Arbetsintervju snart (ska vara där kl.16.00) på Webhallen.. 😀
Komigen nu! alla håll tummarna för mig!
😀
EDIT: Det är igentligen praktik...men eftersom jag inte går kvar i skolan och att praktiken sträcker sig ut fram till julhelgen o.s.v.. så kan man räkna det mer som ett jobb än en praktikplats 🙂
February 17, 2004
Combat wrote: Hmm, men petti... det är jhu bara praktik 😉
Aja får vel hoppas att du får "JOBBA" där då... då kan du köpa dator åt koffe så slipper jag =)
Jo, men jag jobbar ju där forft. sen om jag får betalt där eller ej...är en annan sak...dessutom så är det något lång praktik...men det kallas ju för det så..
February 17, 2004
Combat wrote: Hehe.. jo =).. Nu kan jag reta dig lite sen oxo då jag känner på mig att du kommer säga typ "Ahh å i dag på då bla bla bla"... hehe =)
Edit: "petti", jag åkte med 710 i går å kinesen sa förlåt =)
Det är mkt möjligt...men jag kommer fan inte svammla som du gjorde/gör när du berättar om din dag 😉
hehe gjorde hon?! 😛 Så..det betyder att?...är du av med henne för gott eller?!
February 10, 2004
Dimension Zero wrote: [quote=Combat]Hehe.. jo =).. Nu kan jag reta dig lite sen oxo då jag känner på mig att du kommer säga typ "Ahh å i dag på då bla bla bla"... hehe =)
Edit: "petti", jag åkte med 710 i går å kinesen sa förlåt =)
Det är mkt möjligt...men jag kommer fan inte svammla som du gjorde/gör när du berättar om din dag 😉
hehe gjorde hon?! 😛 Så..det betyder att?...är du av med henne för gott eller?!
Yeah right!! 😛 what ever.. vi får vel se vad som händer... =)
Ja du... jag har faktiskt ingen aning men vi får vel hoppas på att hon släpper det hela nu =)
February 12, 2003
keffing wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=keffing]ah men det har jag också... du behöver inte bli ledsen när jag snor jobbet från dig va...
skojja... men vafan jag vill också jobba där
Du kan la satsa på dataprince...:P
joo... där passar jag nog bra... lura folk o grejjer eh
Haha, du skulle passa där skitbra... Speciellt det där med att lura...;)
1 Guest(s)