June 3, 2001
HuGGe wrote: http://quarzi.mine.nu/Start/Up.....con_horror!.jpg
De vill ha dig Gueno! come get some 8)
Åh herregud!
Mycket grädde på moset där.
August 27, 2003
Haha, var med lite på skoj i "Hacker Jeopardy". Var med skapligt i början. Var rätt säker att jag skulle kunna hålla mig till toppen. Men då kommer den lilla filuren Kevin Mitnick (googla) och kammar hem alltihopa. Hann van tydligen förra året också.
Ligger i alla fall bra till på WD då jag kan sticka ifrån och vara med på lite "Running Man", nått måste jag ju vinna
March 1, 2004
HuGGe wrote: Haha, var med lite på skoj i "Hacker Jeopardy". Var med skapligt i början. Var rätt säker att jag skulle kunna hålla mig till toppen. Men då kommer den lilla filuren Kevin Mitnick (googla) och kammar hem alltihopa. Hann van tydligen förra året också.
Ligger i alla fall bra till på WD då jag kan sticka ifrån och vara med på lite "Running Man", nått måste jag ju vinna
Är det han som dom gjorde en film om..?
Operation Takedown, heter den.
September 12, 2001
festisMER wrote: [quote=HuGGe]Haha, var med lite på skoj i "Hacker Jeopardy". Var med skapligt i början. Var rätt säker att jag skulle kunna hålla mig till toppen. Men då kommer den lilla filuren Kevin Mitnick (googla) och kammar hem alltihopa. Hann van tydligen förra året också.
Ja det är det.
March 1, 2004
skiroy wrote: [quote=festisMER][quote=HuGGe]Haha, var med lite på skoj i "Hacker Jeopardy". Var med skapligt i början. Var rätt säker att jag skulle kunna hålla mig till toppen. Men då kommer den lilla filuren Kevin Mitnick (googla) och kammar hem alltihopa. Hann van tydligen förra året också.
Ja det är det.
Soft, den filmen var bra tyckte jag.
3 Guest(s)