March 10, 2002
Starscream wrote: [quote=ManicBlue]Sälj din laptop på Ebay, du kommer säkert tjäna en hel del. 👿 Fast är de riktigt säkert att du inte lyckades smuggla in ett papper till mig också?
En autograf till alla på NH vore väl najs? :eye:
Ganska svårt om alla på NH skulle dela på en autograf. :bgrin:
Nu var jag så där...torr. :arg:
August 27, 2003
Nej, tyvärr lyckades jag bara få fatt på en autograf och även om han är kvar här tills på söndag kväll så lär han inte skriva en till åt mig. "Fox" tävlingen avslutades precis och jag hittade denne AP 39 sekunder efter ettan, så de var lite surt. Ligger fortfarande etta i huvudtävlingen men nu hårdnar konkuransen efter att mörkret fallit på.
August 27, 2003
shlumpen wrote: Tja, så kan det gå om man bara ligger på hotellet och latar sig. Sa ju att du skulle ut och köra istället 😀
Jamen klockan var fan 04:00 är när jag pratade med dig om det 😀 vågar inte ut och köra i natten :cy: 8).
Har halkat efter nu dock, 31AP efter ettan
August 27, 2003
Spyder: så du hittade den 🙂 ville inte lägga upp den.
Och ja, de är fotat lördag morgon precis efter att jag kommit hem efter en vända. Skulle hämta lite vatten på hotellrummet (de är svinaktigt varmt) och då såg jag att de var ett himla liv i poolen. Drog dit och såg att de hade "fest", frågade vad de höll på med. Fick inte mycket till svar då de var rätt dragna. Huvudatraktionen var helt spiknykter dock och sa att de betalar bra som fan. En hoe med andra ord 😉
Som ni förstår så tillhör dessa folk de som bara är där och inte bistår med nånting förutom möjligtvis ett berg med tomglas och tomma ölburkar.
EDIT:Var nere vid området och hittade en halvdragen flicka som ville visa mig nått, jag hade kameran i högsta hugg så hon ville bli plåtad. Jag tvekar givetvis inte. Blev rättså paff när hon drog ner byxorna
[Image Can Not Be Found]
Tur att jag inhyser kunskaper till att "ta mig förbi" dylika meddelanden. Jinx Hackwear är på plats så de är inte konstigt att man ser mycket av detta här. :bgrin:
August 27, 2003
festisMER wrote: Vinner du HuGGe? 🙂
Jag ligger fortfarande tvåa i main drive. Har setat på minitävlingen Hack-Fu hela eftermiddagen och en bit in på kvällen, gick inge vidare där heller och jag åkte ur i Semifinalerna.
Klockan är 3 på natten, jag ligger tvåa, jag har inte vunnit nått, jag är trött
Men de som träffade mig på DH vet att jag inte sov en endaste timme mellan Torsdag morgon och Söndag eftermiddag, jag lever ju än idag så sova är de inte tal om.
1 Guest(s)