August 22, 2005
hittade en najs hemsida nyss när jag surfade... checka:
finns fett med logins till alla möjliga forum
December 10, 2001
Har du lagt uppgifter till ditt egna konto här på sidan?
http://www.bugmenot.com/view.p.....ardware.se
August 16, 2002
grejjen är den att det var jag som loggade in som smackmyblablabla... snuben som skapade det kontot har typ lagt upp de uppgifterna... jag loggade bara in här på hans konto
meeen men... fett smidig sida iaf...
edit: dom har en plugin till firefox som kan automatiskt logga in på sidor som kräver det om jag har förstått rätt
September 12, 2001
Tja...jag har roliga knappar att leka med.
Till skillnad mot en viss slapptask 😉 så har jag jobbat hela dagen och kvällen.
Inget lyxlir här inte... 🙂
Det var dock tur för vissa som förekommer i denna tråd att det var Coore som fipplade med denne "bitch" och lösenordet. Det förekommer nämligen suspekta killar på samma ip och jag är jäkligt sugen på att leka med bannknappen!
Känn er träffade!
July 14, 2003
skiroy wrote: Tja...jag har roliga knappar att leka med.
Inget lyxlir här inte... 🙂Det var dock tur för vissa som förekommer i denna tråd att det var Coore som fipplade med denne "bitch" och lösenordet. Det förekommer nämligen suspekta killar på samma ip och jag är jäkligt sugen på att leka med bannknappen!
Känn er träffade!
Samma IP säger ju inte så mycket iofs. =)
September 12, 2001
desdecado wrote: [quote=skiroy]Tja...jag har roliga knappar att leka med.
Inget lyxlir här inte... 🙂Det var dock tur för vissa som förekommer i denna tråd att det var Coore som fipplade med denne "bitch" och lösenordet. Det förekommer nämligen suspekta killar på samma ip och jag är jäkligt sugen på att leka med bannknappen!
Känn er träffade!
Det säger mkt mer än du tror i rätt ögonblick.
February 12, 2003
skiroy wrote: [quote=desdecado][quote=skiroy]Tja...jag har roliga knappar att leka med.
Känn er träffade!
Det säger mkt mer än du tror i rätt ögonblick.
Ääääh, det är bara impulsbanna...;)
Skit samma om nån oskyldig stackare ryker, så länge det inte är jag...:P
Förresten, du håller inte koll på hur många IP's jag loggat in i från? :bgrin:
Lite intresserad...;)
February 12, 2003
skiroy wrote: [quote=Snäll maskin] Förresten, du håller inte koll på hur många IP's jag loggat in i från?
Jodå...jag har sett din minst sagt rediga lista över ip du har loggat in från.
Men min egen lista är inte så liten heller efter min tid med ett vanligt jäkla 56K modem.
Hehe, orgiebesten hade en lista från sitt lilla forum, det var för ett par månader sen, jag hade dratt ihop 160 stycken...;)
Så det måste vara runt 8-900 hundra, minst...:P
Förresten, trevligt med folk som också har/har haft modem...:)
January 4, 2001
Snäll maskin wrote: [quote=skiroy][quote=Snäll maskin] Förresten, du håller inte koll på hur många IP's jag loggat in i från?
Men min egen lista är inte så liten heller efter min tid med ett vanligt jäkla 56K modem.
Hehe, orgiebesten hade en lista från sitt lilla forum, det var för ett par månader sen, jag hade dratt ihop 160 stycken...;)
Du har nästan inga IPn alls om man jämnför med våran trogna modemare woxxman.
February 12, 2003
Coore wrote: [quote=Snäll maskin][quote=skiroy][quote=Snäll maskin] Förresten, du håller inte koll på hur många IP's jag loggat in i från?
Du har nästan inga IPn alls om man jämnför med våran trogna modemare woxxman.
Yeah! :hb:
Måste bilda nån liten gayklubb men Woxxie...;)
Nån att dela mina sorger med när det är svårt...:)
Förresten, var bor han som har det värre (fler inlägg) än mig, då?
Och har nån en kopia på hans räkning? :bgrin:
August 16, 2002
Coore wrote: Ni behöver inte oroa er, jag bytte lösenordet för den användaren imorse...
nödvändigt... han har en fejkmail som han aldrig kommer läsa ändå, så ifall personen som skapade kontot vill gå in så kommer han antagligen bara att skapa ett nytt konto
Mean Machine wrote: Bara jag som inte förstår vad sidan går ut på?
Är iofs lite trött och fick upp den nyss, så vi får se...
EDIT: Efter lite research måste väl ändå keffing eller nån keffingwannabe (ocz?) vara SmackMyBitchUp, vem annars skriver "najs" och "intarwebb"? 😛
asså... jag gick in på bugmenot, såg dom där användargrejjerna, loggade in här, skrev den här tråden, och ett inlägg här... det är det enda jag har gjort... sen så är det nån annan nisse som har skapat o gett ut infon
2 Guest(s)