September 1, 2002
Japp, idag var det avslutning i domkyrkan här i Växjö. 😀
Tagit min examen på högskoleingenjörsprogrammet datateknik 120p på Växjö Universitet...
Känns inte helt fel.. Skall jobba lite åt Electrolux nu i sommar, skall bli nice med lite fetare lön än det man får av vanligt sommarkneg....
*Gratulera mig själv*
September 1, 2002
Tusen tack för era gratulationer, det värmer gott =)
På Electrolux skall jag arbeta med mjukvaran som är programmerad i de inbyggda mikrodatorsystem i de industriella tvättmaskiner som de producerar. Det är en fortsättning på det examensarbete jag gjorde åt Electrolux nu i slutet på vårterminen...
Det handlar om att analysera och skriva lite i C och Assembler... Så i framtiden om electrolux-tvättmaskinerna i era tvättstugor krashar och beter sig allmänt dumt, kom inte och skyll på mig 😀
March 5, 2002
Gamblor wrote: [quote=macrus]Haha våga köpa electrolux tvättmaskiner då
Hihi, nae, dom man köper till sitt hem är inte såna jag sysslar med.. Det är lite större och grövre maskiner... Så det finns ingen anledning att vara orolig =)
jasså, din plan är alltså att sabotera stort, för företag :bgrin:
September 1, 2002
Fackamato wrote: [quote=Gamblor][quote=macrus]Haha våga köpa electrolux tvättmaskiner då
Hihi, nae, dom man köper till sitt hem är inte såna jag sysslar med.. Det är lite större och grövre maskiner... Så det finns ingen anledning att vara orolig =)
jasså, din plan är alltså att sabotera stort, för företag :bgrin:
Hahaha, precis... Nja, snarare vara med och förbättra den befintliga mjukvaran =)
September 1, 2002
Miztro wrote: [quote=Gamblor]Så i framtiden om electrolux-tvättmaskinerna i era tvättstugor krashar och beter sig allmänt dumt, kom inte och skyll på mig 😀
Är det lungt om jag mailar dig om jag får problem med maskinen i framtiden? 😀 😀
haha, inga problem... blir lite svårt att göra något åt det kanske, men det är alltid trevligt med folk som ringer =D
***Edit***
Nu läste jag lite för snabbt, du skulle ju maila, så glöm det jag skrev =)
1 Guest(s)