June 28, 2001
efter att ha legat bakom en jättelångsam kärringsbil i 2 min där föraren kontinueligt använde backspegeln för att kontrolera sitt hår så kommer bilen framför mig till en form av farthinder där vägen går ihop så bara en bil kommer förbi åt gången.
därav så kommer en nisse på MC precis sammtidigt som kärringen kör igenom den avsmalnaden och jag som ligger kärringen hack i häl för att hon kör så jävla lösigt mejar nästan ner nissen på MC för att han var ju väl skymd bakom kärringens bil.
och Precis efter det står det en välgrillad brud i runt 20års ålder på busshållplatsen med en Vit och väldigt genomskinlig topp som man ser brösten rakt igenom på och drar uppmärksamheten så jag nästan mejar en jävla audi som inte lärt sig att svänga skarpt.
satans perkele alltså, vissa frumtimer ska fan inte vistas i närheten av vägarna.
March 21, 2003
Haha det gjorde jag på DH tredje dagen 😛 Jag gick från hamburgeshitten förbi radioseven och där står asså "Värsta" Kexet som jag av nån anledning inte sliter blicken från och bara går och går tills jag går rakt in i nån vägg eller nått = Stor bula i huvet och ont i huvet hela dh ;(
Grrr Livsfarliga fruntimmer ska inte vistas på DH(För deras och andras säkerhet)
3 Guest(s)