January 17, 2002
http://forums.military.com/1/O.....2&p=1
Jag drog igång en tråd på military.com, ville se om jag kunde dra ur dem lite skitsnack så jag fick lite mer Fuel for Hatred. Ta inte posten seriöst, nog för att jag känner ungefär så men hade jag velat diskutera hade jag inte lagt fram mina känslor på det där brutala och oformulerade sättet, jag ville bara se dem gå upp i spin.
Hursomhelst, läs posterna, du kommer att börja må illa då de börjar med sitt "Amerika är överlägsna alla andra" snack.
EDIT: För de som tänker skriva det, även om jag lagt fram det på vilket annat sätt som helst, kanske bara antytt att de var kassa, så hade reaktionerna varit likadana.
August 11, 2002
Had the U.S. not fought and won World War Two the swedes would still be licking Hitlers boots.
om han nu hade varit 115år men visst inte helt omöjligt men jävligt nära.
Men usch, det var otrevligt mkt för mkt :
de dumförklarar ju sig själva en del där 😛
Man lever ju för stunder då en lite borttappad amerikan frågar var du kommer ifrån och man säger och sedan var det ligger, sedan fortsätter med jag kommer från amerika vet du var det ligger :S
May 17, 2004
colic du gör folk inte så glada när du börjar babbla på va? 😉 inte det snällaste sagt från din sida om ja ska va alvarlig. men det här läste jag att en nöt till american skrev
you dont like terrorism eh? well your not supporting us fighting it, so that leaves on other option you like them.
Älskar logiken i hans snack. och säj inte att alla amerikaner är idioter ni folk. alla som bara sett sitt hus vet inget om den andres värld.
January 17, 2002
snyde wrote: Colic: Jag ser inte riktigt det roliga. Du förolämpar dem och tycker att det är hemskt att de blir förbannade, var det något mer eller?
Nej nej, du har missuppfattat det, jag gjorde dem förbannade för att visa folk vad det egentligen tycker, vilket jag lyckats ganska bra med för att vara ärlig.
Du kanske ska läsa lite mer än 3 poster
January 17, 2002
Vitamin-C wrote: colic du gör folk inte så glada när du börjar babbla på va? 😉 inte det snällaste sagt från din sida om ja ska va alvarlig. men det här läste jag att en nöt till american skrev
you dont like terrorism eh? well your not supporting us fighting it, so that leaves on other option you like them.
Älskar logiken i hans snack. och säj inte att alla amerikaner är idioter ni folk. alla som bara sett sitt hus vet inget om den andres värld.
Du menar att du håller med deras "Är du inte med oss är du emot oss"? Är du helt borta uppe i kontoret? Det där är århundradets dummaste citat.
Och dessutom skrev jag att 10% var kassa, resten ville bara leva sina liv, men de där 10% drar ner dem i smutsen
May 17, 2004
fastbullit wrote: [quote=Vitamin-C]och säj inte att alla amerikaner är idioter ni folk. alla som bara sett sitt hus vet inget om den andres värld.
det värsta är att jag varit där 😕
hehe ;), jag känner en amerikan och de är fullt normala, inte en idiot. men den bästa synen på om världen hade han inte när jag mötte honom...
May 17, 2004
CoLiC wrote: [quote=Vitamin-C]colic du gör folk inte så glada när du börjar babbla på va? 😉 inte det snällaste sagt från din sida om ja ska va alvarlig. men det här läste jag att en nöt till american skrev
Du menar att du håller med deras "Är du inte med oss är du emot oss"? Är du helt borta uppe i kontoret? Det där är århundradets dummaste citat.
Och dessutom skrev jag att 10% var kassa, resten ville bara leva sina liv, men de där 10% drar ner dem i smutsen
jag var ironisk, glömde skriva "skit snack"...
3 Guest(s)