Woohoo, Thumbs up america! *VARNING FÖR PATRIOTISM*|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Woohoo, Thumbs up america! *VARNING FÖR PATRIOTISM*
CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
sp_UserOfflineSmall Offline
1
July 3, 2004 - 3:18 pm
sp_Permalink sp_Print

http://forums.military.com/1/O.....2&p=1

Jag drog igång en tråd på military.com, ville se om jag kunde dra ur dem lite skitsnack så jag fick lite mer Fuel for Hatred. Ta inte posten seriöst, nog för att jag känner ungefär så men hade jag velat diskutera hade jag inte lagt fram mina känslor på det där brutala och oformulerade sättet, jag ville bara se dem gå upp i spin.

Hursomhelst, läs posterna, du kommer att börja må illa då de börjar med sitt "Amerika är överlägsna alla andra" snack.

EDIT: För de som tänker skriva det, även om jag lagt fram det på vilket annat sätt som helst, kanske bara antytt att de var kassa, så hade reaktionerna varit likadana.

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
660284
July 3, 2004 - 3:22 pm
sp_Permalink sp_Print

isch orkade inte så långt, räcker tills är du inte med oss är du emot oss.

CoLiC
Member
Medlem
660285
July 3, 2004 - 3:24 pm
sp_Permalink sp_Print

coalan wrote: isch orkade inte så långt, räcker tills är du inte med oss är du emot oss.

Du kommer att bli mycket mer tillfredställd om du läser tills de börjar skryta om att de uppfunnit varenda jävla sak hör på jorden.

BelGarath
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
660289
July 3, 2004 - 3:25 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe fuel for hatred
lyssnar du på Satyricon colic?

CoLiC
Member
Medlem
660290
July 3, 2004 - 3:26 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: hehe fuel for hatred
lyssnar du på Satyricon colic?

Mjo 🙂

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
660292
July 3, 2004 - 3:29 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe du vet väl att du kommer att bli bannad från det där forumet... sen kommer du få hatmail från tusentals vapenkåta finniga tonåringar från södern...

men varför kritisera sverige? hmm...

CoLiC
Member
Medlem
660293
July 3, 2004 - 3:30 pm
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: hehe du vet väl att du kommer att bli bannad från det där forumet... sen kommer du få hatmail från tusentals vapenkåta finniga tonåringar från södern...

men varför kritisera sverige? hmm...

That was my second plan 😀

pewe`
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 262
660302
July 3, 2004 - 3:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Otroligt vilken patriotism det finns "Over there" Tänk om detta varit på ett svenskt forum ? 🙂 Det hade blivit världens diskussioner...

Jag är faktiskt granne med Plupp..

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
660303
July 3, 2004 - 3:44 pm
sp_Permalink sp_Print

jag håller helt med dej colic! americans are ca. 90% idiots!

snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
660304
July 3, 2004 - 3:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Colic: Jag ser inte riktigt det roliga. Du förolämpar dem och tycker att det är hemskt att de blir förbannade, var det något mer eller?

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
660306
July 3, 2004 - 3:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Had the U.S. not fought and won World War Two the swedes would still be licking Hitlers boots.

om han nu hade varit 115år men visst inte helt omöjligt men jävligt nära.

Men usch, det var otrevligt mkt för mkt :

de dumförklarar ju sig själva en del där 😛
Man lever ju för stunder då en lite borttappad amerikan frågar var du kommer ifrån och man säger och sedan var det ligger, sedan fortsätter med jag kommer från amerika vet du var det ligger :S

fastbullit
Member
Medlem
660311
July 3, 2004 - 3:54 pm
sp_Permalink sp_Print

eftersom jag inte är medlem (och planerar inte att bli det) så kan du fråga dem: varför får inte irak ha kemiska/atom-vapen när usa har det, och om dem verkligen är så rädda för irak så att dem invaderar. kan du göra det åt mej? 🙂

rippz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 347
660314
July 3, 2004 - 3:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Du hade fel i vissa punkter o rätt i vissa, anksa underhållande o läsa deras kommentarer;)

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
660315
July 3, 2004 - 3:58 pm
sp_Permalink sp_Print

colic du gör folk inte så glada när du börjar babbla på va? 😉 inte det snällaste sagt från din sida om ja ska va alvarlig. men det här läste jag att en nöt till american skrev

you dont like terrorism eh? well your not supporting us fighting it, so that leaves on other option you like them.

Älskar logiken i hans snack. och säj inte att alla amerikaner är idioter ni folk. alla som bara sett sitt hus vet inget om den andres värld.

fastbullit
Member
Medlem
660317
July 3, 2004 - 4:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C wrote: och säj inte att alla amerikaner är idioter ni folk. alla som bara sett sitt hus vet inget om den andres värld.

det värsta är att jag varit där 😕

CoLiC
Member
Medlem
660318
July 3, 2004 - 4:01 pm
sp_Permalink sp_Print

snyde wrote: Colic: Jag ser inte riktigt det roliga. Du förolämpar dem och tycker att det är hemskt att de blir förbannade, var det något mer eller?

Nej nej, du har missuppfattat det, jag gjorde dem förbannade för att visa folk vad det egentligen tycker, vilket jag lyckats ganska bra med för att vara ärlig.

Du kanske ska läsa lite mer än 3 poster

BarateaU
Member
Medlem
Forum Posts: 4597
660320
July 3, 2004 - 4:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Puh blev snurrig efter första sidan bara.

CoLiC
Member
Medlem
660321
July 3, 2004 - 4:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C wrote: colic du gör folk inte så glada när du börjar babbla på va? 😉 inte det snällaste sagt från din sida om ja ska va alvarlig. men det här läste jag att en nöt till american skrev

you dont like terrorism eh? well your not supporting us fighting it, so that leaves on other option you like them.

Älskar logiken i hans snack. och säj inte att alla amerikaner är idioter ni folk. alla som bara sett sitt hus vet inget om den andres värld.

Du menar att du håller med deras "Är du inte med oss är du emot oss"? Är du helt borta uppe i kontoret? Det där är århundradets dummaste citat.

Och dessutom skrev jag att 10% var kassa, resten ville bara leva sina liv, men de där 10% drar ner dem i smutsen

Vitamin-C
Member
Medlem
660322
July 3, 2004 - 4:05 pm
sp_Permalink sp_Print

fastbullit wrote: [quote=Vitamin-C]och säj inte att alla amerikaner är idioter ni folk. alla som bara sett sitt hus vet inget om den andres värld.

det värsta är att jag varit där 😕

hehe ;), jag känner en amerikan och de är fullt normala, inte en idiot. men den bästa synen på om världen hade han inte när jag mötte honom...

Vitamin-C
Member
Medlem
660326
July 3, 2004 - 4:08 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Vitamin-C]colic du gör folk inte så glada när du börjar babbla på va? 😉 inte det snällaste sagt från din sida om ja ska va alvarlig. men det här läste jag att en nöt till american skrev

Du menar att du håller med deras "Är du inte med oss är du emot oss"? Är du helt borta uppe i kontoret? Det där är århundradets dummaste citat.

Och dessutom skrev jag att 10% var kassa, resten ville bara leva sina liv, men de där 10% drar ner dem i smutsen

jag var ironisk, glömde skriva "skit snack"...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 244
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL