November 29, 2001
fastbullit wrote: jag håller helt med dej colic! americans are ca. 90% idiots!
hur många gånger har du varit i USA, hur många olika stater har du varit i?
ColiC har ju medvetet letat upp idioternas egna lekhörna här, att han hittar idioter där är inget konstigt
personligen har jag nästan bara positiva erfarenheter från de amerikaner jag träffat
ovanligt trevligt, öppet och gästvänligt folk
October 16, 2003
UndaC wrote: [quote=fastbullit]jag håller helt med dej colic! americans are ca. 90% idiots!
hur många gånger har du varit i USA, hur många olika stater har du varit i?
ColiC har ju medvetet letat upp idioternas egna lekhörna här, att han hittar idioter där är inget konstigt
personligen har jag nästan bara positiva erfarenheter från de amerikaner jag träffat
ovanligt trevligt, öppet och gästvänligt folk
såg du "Airline USA" för en liten stund sedan.. ett par fina exempel där iaf...
October 16, 2003
skiroy wrote: [quote=Bogus^] såg du "Airline USA" för en liten stund sedan.. ett par fina exempel där iaf...
Finns lika goda exempel på engelsmän i den engelska versionen av Airline.
Herregud säger jag bara...
nja.. jag har också kollat på den när den gick men jag tycker att amerikanarna är snäppet värre...
January 17, 2002
Bogus^ wrote: [quote=skiroy][quote=Bogus^] såg du "Airline USA" för en liten stund sedan.. ett par fina exempel där iaf...
Finns lika goda exempel på engelsmän i den engelska versionen av Airline.
Herregud säger jag bara...
nja.. jag har också kollat på den när den gick men jag tycker att amerikanarna är snäppet värre...
Det är väl vad de vill...
April 10, 2001
UndaC wrote:
Kan inte annat än att hålla med.
Inget svårt att få igång en diskussion i sin egen valda riktning om man bara valt rätt målgrupp.
Det visar inget mer än att man är sugen på att aggitera med idioter,
och nån skrev en gång,
"People who find it funny to argue over the Internet.
It's not funny, it’s retarded – what did you achieve? "
Och som sagt varför ge sig in i en diskussion som denna med idioter??
Varför inte utmana den mer representativa ammerikanen? den som inte är rödhårig, vindtirig. sitter på farstun med hagelsprakaren i knäet,
utan istället den som har gått i skolan, har lite mer öppna vyer, (är ju trots allt merparten av invånarna som tillhör den gruppen)
Har själv många bekanta från usa, (över hela kontinenten) och har svårt att finna dem sämmre i dessa avseenden än folk från andra länder.
Tycka vad man vill om Amerikaner och många av dessas syn på sig själva och världen,,
Men. Näee Colic, den var bara larvig i min mening, måste finnas annat sätt att få uppmärksamhet på.
January 18, 2004
... jag skäms över dig...
Visst amerika är det mest korrupterade landet i världen...
men det är inte deras fel, precis som det inte var tysklands fel för det hitler gjorde...
Du måste förstå... deras TV/Radio säger INGET annat, än att alla älskar dem, hatar dem (elaka stygga hemska muslimer!) och allt annat skit...
Deras TV får det att framstå som om Europa skiter i resten av världen,
alla muslimer är "ALLAH AKBHAR! SKÄRA HALS AV OSKYLDIG!"
och att alla judar är hemskt utsatta och "snyft snyft 1 judiskt barn dog idag när det palestinska kalas han var på bombades av våra artillerin... vi måste ju försvara oss mot de hemska 5% styrkamässiga palestinska styrkan!"
Saken är... det du säger i din post är ganska barnsligt och dumt...
skulle man dödat Saddam skulle någon annan tagit makten, kanske ännu värre, eller bättre...
Om du skall håna amerikanare, gör det på rätt sätt!
Ha
1, Faktan
2, Bra proklamering
3, kom alltid ihåg att redan i din post svara på idiotiska saker, t.ex.
"I dont care" Svaras = "If you dont care or have nothing intelligent to say... I qoute ::It's better to remain silent and be thought a fool than to open ones mouth and remove all doubt.::"
4, Och påminn dem att de bor i ett av världens sämsta land.
December 15, 2003
Nu har jag läst alla sju sidorna där och... fyfaan sickna sjuka människor där, mycket analt (måste vara något medfött) jag var nära på att registrera mig och tala om en hel del fakta som var vansinnigt men jag misstänkte att jag bara skulle få en massa flaggor / uppmaningar om rövsex med svararen/ information om att jag "suger" /information att USA vann/kommer att vinna alla krig etc så jag struntade i registreringen.
1 Guest(s)