March 10, 2002
MrWeizel wrote: Att du säger "De åtta bästa lagen i världen" och Tyskland i samma mening tycker jag är ganska roande 🙂
Missade dessvärre matchen, hade annat för mig. Och inte var det FICKpingis, som Macrus ägnade sig åt 😉
Det konstaterade jag för typ 4½ timme sedan. 😉
July 13, 2002
Sverige lirar mot Tjeckien ikväll!!! WOHO!!!
Skönt att Tellan ska stå också, slipper man få hjärtklappning varje ggn pucken är i våran zon... tycker faen synd om salo, han har gjort en jävla bra insats i svenska landslaget men det de flesta nu associerar honom med är ju... ja, fummel 🙂 Känns lite fel att låta tellan stå utan att salo får sluta på topp, men å andra sidan så vore allt annat dumt.
IN TELLAN WE TRUST!
June 23, 2002
Jag kommer troligen missa matchen ikväll också pga pingis.
Lite småirriterande men drar hellre o lirar pingis med polarna o tränar lite än att sitta inne iofs.
Det är ju i slutspelet det gäller iaf. 😉
Kommer dock bli en riktigt läskig jämn match ikväll tror jag, go get em' boys!
March 30, 2003
Super-Svensson wrote:
Ojojoj, du har ju verkligen NOLL koll på hockey. Är hockey där man inte får tacklas bättre ? Utan tacklingar är det för fan inte hockey, tacklingar är en oerhört viktig del utav hockeyn, kan du inte tacklas kan du ju bara hälsa hem.
Sen att själva NHL-arrangemangen (Precis som dom svenska) numera är HELT förstörda håller jag med om, hockeyn däremot håller ju verkligen TOPPKLASS !
Vi kanske borde ha en institution för likriktning?
Ingen borde få ha en egen åsikt om vad som är bra sport eller dålig politik!
August 20, 2001
macrus wrote: [quote=Extatic][quote=DiDi]Jo jag ska spela innebandy, men jag kanske se andra halvlek... Inte för att någon bryr sig men ändå...
andra halvlek?
:hehe:
Öhh du DiDi, stora gamla gubben.
Det är hockey vi snackar om.
Öhh du macrus, lillputten.
Eftersom att jag kom hem efter första perioden så fanns där bara två perioder kvar. Alltså första och andra halvlek... 🙄
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=macrus][quote=Extatic][quote=DiDi]Jo jag ska spela innebandy, men jag kanske se andra halvlek... Inte för att någon bryr sig men ändå...
andra halvlek?
:hehe:
Öhh du DiDi, stora gamla gubben.
Det är hockey vi snackar om.
Öhh du macrus, lillputten.
Eftersom att jag kom hem efter första perioden så fanns där bara två perioder kvar. Alltså första och andra halvlek... 🙄
det där känns lite långsökt. Det kan fortfarande inte vara första och andra halvlek även ifall du kom hem sent.
2 Guest(s)