August 29, 2001
jag har spekulerat lite. vad kan oddsen vara för att det varit en olycka att 2 flygplan med 18 minuters mellanrum krashar in i samma komplex?
låt oss tänka att det var fulla piloter. kanske lätt synskadade.
eller att det utbröt kalabalik för att det fanns araber på planen, utan att dessa araber var fientliga? Piloten kanske dog i hjärtattack i oro av att araberna skulle ta över planet för att sedan göra något hemskt.
(odds ca 1:1849283438893^2206)
själv tror jag att antingen var det en olycka eller så var det dumt gjort.
seriöst nu.
på ett sätt förstår jag attacken. jag menar är jag sur på nån biffig fan (t.ex. Mike Tyson) skulle jag inte bara assulta honom, då man skulle bli aegd ganska fort. det är ju terror krig som gäller, t.ex. sno hans skor,eller sprida osant rykte eller knaske aega hans husdjur.
men endå fan. ganska vrickat att attackera world trade center (kanske ville skada USAs ekonomi, men det rör ju sig om 50000 civila) då förstår jag mer att man kamikazar Pentagon.
j**la stollar.
February 7, 2001
*gräver ett skyddsrum ner runt 500m nedåt*
Helt seriöst nu , så frågan är VARFÖR de gjrde detta. Kanske för att de tycker att USA hjälper ett land på helt fel sätt eller uppmärksamma världen vad som händer i bakgrunden av detta.
Men sen finns det en risk att de gjorde detta för att bevisa att USA är inte osårbart.
[ Detta Inlägg ändrades av: SimRacer den 2001-09-12 19:11 ]
July 1, 2001
September 14, 2001
Höjd beredskap...lol...varför skulle man vilja göra en terror attack på sverige ?...hmmm få se
Ekonomiska Anledningar?
Tror inte det...kan sveriges ekonomi bli sämre ? nae...
Har vi gett vapen till nått land?
Nej
Har vi Krigat nått de senaste 200 åren ?
nae...
kort och gott! Beredskapshöjning är löjjeväckande!
1 Guest(s)