January 4, 2001
Gubben som sitter på denna bilden är jag väldigt fundersam över:
[Image Can Not Be Found]
För att det ska vara en målning så måste även platån som sticker upp vara en målning, och om det är en målning måste allt bakom den också vara en målning. Och det tror jag verkligen inte att det är.
November 27, 2003
Coore wrote: Gubben som sitter på denna bilden är jag väldigt fundersam över:
[Image Can Not Be Found]För att det ska vara en målning så måste även platån som sticker upp vara en målning, och om det är en målning måste allt bakom den också vara en målning. Och det tror jag verkligen inte att det är.
Gubben är nog på riktigt 😉
Sardaukar wrote: Men den tredje bilden ser väldigt skum ut. Varför är bakgrunden "böjd" sådär? Bilderna må vara riktiga, men det ser ut som att de fixat till dem i datorn i efterhand för att få till "3D-känslan". Tvivlar starkt på att det ser ut sådär IRL.
Det är nog itne omöjligt att de är retusherade i efterhand men likväl är de målade på gatan 😉
//Andreas
September 16, 2002
Delph1 wrote: [quote=Coore]Gubben som sitter på denna bilden är jag väldigt fundersam över:
[Image Can Not Be Found]För att det ska vara en målning så måste även platån som sticker upp vara en målning, och om det är en målning måste allt bakom den också vara en målning. Och det tror jag verkligen inte att det är.
//Andreas
Jo, jag skulle nog också tro det. 😛
Kizo wrote: [quote=Delph1][quote=Coore]Gubben som sitter på denna bilden är jag väldigt fundersam över:
//Andreas
Jo, jag skulle nog också tro det. 😛
Ser ut som "wallhack", eller kanske snarare "floorhack".
n00bch34t3r
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=Coore]Gubben som sitter på denna bilden är jag väldigt fundersam över:
Har du synat hans ansikte noga? Kan ju inte vara normal :bgrin: (eller har han en ful mask på sig med elefantöron)
November 27, 2003
Sardaukar wrote: [quote=Delph1][quote=Coore]Gubben som sitter på denna bilden är jag väldigt fundersam över:
Har du synat hans ansikte noga? Kan ju inte vara normal :bgrin: (eller har han en ful mask på sig med elefantöron)
Richard Nixon om jag inte misstar mig 😉
//Andreas
April 18, 2003
Sardaukar wrote:
Men den tredje bilden ser väldigt skum ut. Varför är bakgrunden "böjd" sådär? Bilderna må vara riktiga, men det ser ut som att de fixat till dem i datorn i efterhand för att få till "3D-känslan". Tvivlar starkt på att det ser ut sådär IRL.
Bilden är tagen med ett fisköga för att få med hela motivet, förmodligen har han en vägg alldeles bakom sej så han kan inte backa längre.
1 Guest(s)