January 13, 2003
pepsiXX wrote: Ok så det ringde i telefonen och morsan svarade och så var det någon från någon sexklubb som sa att hennes son (jag) hade vunnit en Volvo (s40 eller nåt).
Iaf, så har han ringt 2 gånger till och den sista var för fem minuter sen.
wtf?
Vad gör du på sexklubbar när du är så ung att du inte ens får prata med de som ringer till dig för din mor?
August 16, 2003
^BeTa^ wrote:
Vad gör du på sexklubbar när du är så ung att du inte ens får prata med de som ringer till dig för din mor?
HAHAAHAH.
jag skulle vilja veta hur gammal pepsiXX, om han skulle vinna en bil och gå på sexklubb så lär han ju inte vara allt för ung
btw. vad är åldersgränsen på sexklubbar?
January 14, 2004
jarlen wrote: Det kanske är en sån bedragare som härjar här bland folk jag känner. Som säger att man vunnit nån Hawaii-resa och sen måste man uppge kredkortsnummer osv. av någon hopljugen anledning.
Har hört om sånt jag också men alla fall jag hört om så har det varit folk som pratat engelska som ringt
June 26, 2005
February 9, 2004
pepsiXX wrote: Jag har inte varit på någon sexklub, kan också varit morsan som bara sa det. Hon flumma lite hon med.
Vunnit en volvo har jag gjort iaf.
Hahahah.
🙂
Ser fram emot din tråd här på NH min lilla vän..
----> "mamma är jättesur över telefonräkningen!!11 hjÄlP!1"
:bok:
May 10, 2005
p4zz wrote: [quote=pepsiXX]Jag har inte varit på någon sexklub, kan också varit morsan som bara sa det. Hon flumma lite hon med.
Vunnit en volvo har jag gjort iaf.
Hahahah.
🙂
Ser fram emot din tråd här på NH min lilla vän..
----> "mamma är jättesur över telefonräkningen!!11 hjÄlP!1"
:bok:
Jag ringer ingestans. 😕
1 Guest(s)