September 12, 2001
optimuz wrote:
OnT: Läskigt det här, vet inte om jag vågar besöka NH någe mer nu, är ju värsta matrixliknande hemska grejen. 😀
Jadu...vi har planer.
Mycket speciella planer och det kan bli rejält tufft ska du veta. 😉
Så det är bäst att du ansluter dig snabbt till Skiroy-ismen om du inte vill bli helt och hållet utanför. 🙂
March 19, 2003
Jag säger bara en sak "Fightclub", vi luras in i terrorist nätverk med ett täcknamn Nordichardware.
Kan även översättas till Nordisk Muskelstyrka och de värvar minst 10 nya medlemmar dagligen.
Kunde tidigare genmföras med brödraskapet fast "NH" växte ifrån dem och är nu i samma klass som Hells Angels.
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
Sammanträffande? Think NOT!
May 17, 2004
j-jag... jag... jag förstår inte. vad är det här för ett mysterium egentligen? fy vad jag blev besviken på er, skiroy, hugge, delph1 och alla andra inblandade utom jag. ne nu går jag och lägger mig till sängs med lunginflamation och kalle anka, mina bästa vänner i hela världen
May 1, 2005
skiroy wrote: [quote=optimuz] OnT: Läskigt det här, vet inte om jag vågar besöka NH någe mer nu, är ju värsta matrixliknande hemska grejen. 😀
Jadu...vi har planer.
Så det är bäst att du ansluter dig snabbt till Skiroy-ismen om du inte vill bli helt och hållet utanför. 🙂
Skiroyismen.. Låter som en religion, hur ansluter man sig? Och vad gör man när man är Skiroyist?
March 19, 2003
Black_light wrote: [quote=skiroy][quote=optimuz] OnT: Läskigt det här, vet inte om jag vågar besöka NH någe mer nu, är ju värsta matrixliknande hemska grejen. 😀
Jadu...vi har planer.
Skiroyismen.. Låter som en religion, hur ansluter man sig? Och vad gör man när man är Skiroyist?
1. Du ställer dig på händer utan kläder och kissar dig själv i munnen för att konverteras till skiroyist.
2. Du ska sätta in så mycket pengar som möjligt till detta konto på SEB Clearing: 5274 Konto: 0012020 "Ju mer detsto hörgre i rang".
När du har klarat de första två stegen så får du vidare instruktioner.
May 1, 2005
BarateaU wrote: [quote=Black_light][quote=skiroy][quote=optimuz] OnT: Läskigt det här, vet inte om jag vågar besöka NH någe mer nu, är ju värsta matrixliknande hemska grejen. 😀
Jadu...vi har planer.
1. Du ställer dig på händer utan kläder och kissar dig själv i munnen för att konverteras till skiroyist.
2. Du ska sätta in så mycket pengar som möjligt till detta konto på SEB Clearing: 5274 Konto: 0012020 "Ju mer detsto hörgre i rang".
När du har klarat de första två stegen så får du vidare instruktioner.
De där kissa i munnen kanske går att utföra, men de där me pengarna e jag mer skeptisk till :p
March 10, 2002
Black_light wrote: [quote=skiroy][quote=optimuz] OnT: Läskigt det här, vet inte om jag vågar besöka NH någe mer nu, är ju värsta matrixliknande hemska grejen. 😀
Jadu...vi har planer.
Du kan inte ansluta dig, du måste bli vald. Det är inte något som händer över en tisdagkväll bara sådär. Nej det ligger mycket baktanke bakom allt.
November 27, 2003
Vitamin-C wrote: j-jag... jag... jag förstår inte. vad är det här för ett mysterium egentligen? fy vad jag blev besviken på er, skiroy, hugge, delph1 och alla andra inblandade utom jag. ne nu går jag och lägger mig till sängs med lunginflamation och kalle anka, mina bästa vänner i hela världen
Tt, jag skrev ju i förra tråden: "konspirationstekniker" 😉
whak the hero wrote: Akta er för Skiroyismen.
Det är hårda grabbar vi snackar om där.
När du väl är inne så är det rent ut sagt ett h-e att ta sig ur. Dom drar i sig lim och leker Hells Angels.
Lim? Jag är kemist jag kan bättre det kan jag lova dig 😉
Ta sig ur? Det existerar inte om vi inte vill. 😉
Du har ju din fina titel att leva upp till dessutom och jag kan lova dig att du kommer inte ur, eller ens egentligen vill.
För övrigt:
Woxxmans cola och chipsdiet är snart färdig också. Vet itne vad han ska göra sedan. Det enda jag fick fram ur tuggandet var något om margarin, men det blir nog bra.
//Andreas
November 27, 2003
MoparPower wrote: [quote=whak]Akta er för Skiroyismen.
Det är hårda grabbar vi snackar om där.
När du väl är inne så är det rent ut sagt ett h-e att ta sig ur. Dom drar i sig lim och leker Hells Angels.
Hells Angels is a bunch of pussys :bgrin: 👿
Vad gillar du föreningen MoPar-lovers annars? Vi funderar på det som ett delsteg mot de nya bilarna?
//Andreas
2 Guest(s)