June 5, 2004
Hej!
Nu är det så att ajg har haft ont i en vecka i armen nu, gjorde illa mig förra fredagen på jobbet. Men grejjen är den att ajg kände inte direkt när det gjorde ont som att ajg typ skulle ramlat o landat på den. Men iaf nu när jag rör på armen i olika vinklar så gör det grymt ont och så knakar det i armen.
Vafan är problemet? grymt jobbigt.
EDIT: HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT SKRIVA "JAG" ISTÄLLET FÖR "AJG"?!... orkad dock inte ändra
January 17, 2002
DarkStormZ wrote: Kan säga att jag ungefär lider av samma sak. Men för mig sitter det i låret/höften på vänster ben. Har gjort ont till och från i 2 månader nu, men bara när jag gör speciella rörelser. Får väl avvakta och se vad det är för något...
Det är muskeln/senan du har skadat, har haft samma sak två gånger, smärtan är bland det ihärdigaste jag har varit med om, över 1 månad innan jag kunde röra benet i tillräckligt fria rörelser utan att det påverkade mig. Det du ska göra är att försöka sova på sida/rygg (Helst rygg, eller vilken ställning du känner att den delen du har ont i är avslappnad) med raka ben. Ligger du på mage måste du ha benen vridna för att kunna ligga ner, vilket bara gör att det tar längre tid att läka.
June 17, 2005
sen bör du ha värme på oxå, det ökar blodflödet och även läkningen, muskler läker snabbast eftersom dom får massa blod eftersom dom är muskler, ligament och senor däremot tar tid eftersom dom arbetar inte dom är mer som gummisnoddar...typ. ligament och sen skador kräver försiktighet och kan ta runt 6 månader att läka, jobbigt men sant, du bör gå till en läkare om du inte snart blir bättre då det kan vara ett ligament eller något som tagit en känga för mkt!
1 Guest(s)