December 22, 2000
Goddag pojkar!
Jag hade tänkt att komma ut med lite reklam till er, kul va? (JAA) 😉 Nej, skämt och sida.
De är som så att som ni alla säkert vet så har ju Nordichardware.se en engelsk motsvarighet, http://www.Nordichardware.com . Denna startades för ett par månader sen och har växt bra mycket på senaste tid, men! Nu är de så att vi har, rent ut sagt, skitmånga besökare varje dag på den sidan, folk läser och läser och tittar omkring men dom skriver aldrig i forumet, där blir liksom aldrig något sånt här "Go" som man känner här inne att de alltid är igång. Så nu, för att inte dra på de längre, ber jag er om en tjänst. Jag säger inte att ni ska börja hänga på NH.com istället för denna sidan (de skulle ju rubba hela ert liv) men att ni kanske iallafall tillochbörja med registrerar er där , och sen kanske om ni ser att "jamen de där kan jag ju" eller "ahh, de va de problemet jag råkade ut för" så tveka inte att skriva, visst de är på engelska men med lite knep och knåp så går de att skriva även på de språket. Behöver ni hjälp med orden så finns de bra hjälp här eller bara fråga någon annan, vi ställer upp och svarar annars.
Jag vet att många säger "Nej men då måste jag ju registrera mig igen", men är de verkligen så jobbigt, de tar MAX 1½ minut och sen är klart! 🙂 Just nu är vi 378 members och de ska bli MYCKET mer, bl.a med er hjälp! 😀
De skulle vara oss GULD värt om ni kunde hjälpa oss med de så vi kommer igång i forumet också!
VIKTIGT! Tänk nu på att de är en internationell site, de vill säga att de är folk från hela världen där inne. Så undvik ALLT snack och helst ALLA svenska länkar om de är inte är på bilder såklart så de inte blir massa snack om t.ex komplett.SE utan välj då istället http://www.komplett.co.uk .
Registrera er här! 😀
Tack så hemskt mycket på förhand!
//MVH NH.com Crew! 😀
December 22, 2000
Smirnoff wrote: Du låter som min lärare Naughtyboy..
Ser att du är väldigt aktiv där på nh.com, kan inte ni bara fixa lite skojjig statisktik som man kan se vartifrån besökarna kommer, t.ex USA,Canada,Polen,iraq osv 😀
Hehe jo jag tycker de är skoj att kolla var folket kommer ifrån, och vissa skriver de också. Där du skrev var i sverige du befinner dig när du fyllde medlemskap här, där fyller dom i vart i världen dom befinner sig. Så man kan se på vissa var dom är ifrån t.ex California, Houston, vi har en från Israel, UK och lite annat smått o gott 🙂
3 Guest(s)