December 22, 2000
Mathias wrote: Är medlem sen länge. Får väl börja skriva lite också.
Varför har ni förresten svensk reklam???
Ja gör de! 😀
Ehm reklamen är där p.g.a de lilla samarbetet med komplett som den svenska sidan har. De har kommit upp på förslag, och förhoppningsvis, så ska den bytas ut snarast möjliga mot http://www.komplett.co.uk och all text på engelska i bannern. Men jag håller med, ser lite konstigt ut med en svensk banner på en internationell site.
December 22, 2000
Mind wrote: men .com är ju gjort för utlänska folk som pratar engelska.
känns rätt onödigt o vara där då
Eh va? Varför känns de onödigt att vara där? Vi har folk från Israel bland annat också, de är väl inget som säger att bara för att du har svenska som moderspråk, inte skulle kunna vara där inne. Eller hur ?
December 22, 2000
gillbert wrote: nog så jobbigt att gå in på nh.se var dag, varför då göra det jobbigare med nh.com
hur som helst :bgrin:
har ni nån koll på hur många av medlemmarna på nh.com som är svenskar respektive utlänningar ?
Vi säger ju inte att vi ska göra de jobbigare för er, de vi ber om är lite hjälp och support till dottersiten. Som jag skrev i första inlägget så kräver vi inte att ni ska börja hänga där istället för här, utan mer att forumet ska komma igång och få fler användare, dvs att de räcker att du registrera dig där, och sen om du känner så får du gärna skriva lite, men de behövs ju inte. De är bara hjälp vi vill ha, inget annat.
Nej vi har ingen statistik, men går du in på medlemslistan där så kan du se att de är nog mest dominerande av svenskar, men de är inte dom som pratar mest. Dom som snackar är nog amerikanare just nu 🙂
January 30, 2002
Jag vet att det här är någonting jag borde skriva där (.com) istället för här (.se) men jag orkar inte regga mig nu eller skapa en ny tråd om det.
När jag klickar på annonserna på nh.com sidan så får jag bara upp ett nytt nh.com fönster och kommer inte till komplett. På .se sidan så kommer jag til komplett om jag gör samma sak.
Det är kanske dumt.
hej
December 22, 2000
alph7 wrote: Jag vet att det här är någonting jag borde skriva där (.com) istället för här (.se) men jag orkar inte regga mig nu eller skapa en ny tråd om det.
När jag klickar på annonserna på nh.com sidan så får jag bara upp ett nytt nh.com fönster och kommer inte till komplett. På .se sidan så kommer jag til komplett om jag gör samma sak.Det är kanske dumt.
hej
Bra du sa de, så ska de inte vara. Bannern ska bytas småningom mot en engelsk banner, inom snar framtid, så de kommer att ändras 🙂
June 28, 2001
[Iceboy wrote: ][quote=Mind]men .com är ju gjort för utlänska folk som pratar engelska.
Eh va? Varför känns de onödigt att vara där? Vi har folk från Israel bland annat också, de är väl inget som säger att bara för att du har svenska som moderspråk, inte skulle kunna vara där inne. Eller hur ?
jo, det känns helt enkelt totalt onödigt att fumla runt där om det finns på svenska.
tycker inte jag behöver lära mig mer engelska än vad jag kan så vad ska jag där o göra ? finns ju knappast mkt anorlunda saker där som här.
December 22, 2000
Mind wrote: [quote=[Iceboy]][quote=Mind]men .com är ju gjort för utlänska folk som pratar engelska.
jo, det känns helt enkelt totalt onödigt att fumla runt där om det finns på svenska.
tycker inte jag behöver lära mig mer engelska än vad jag kan så vad ska jag där o göra ? finns ju knappast mkt anorlunda saker där som här.
Nej de är upp till dig, vi frågade bara efter lite hjälp, de va de enda.
June 28, 2001
[Iceboy wrote: ][quote=Mind][quote=[Iceboy]][quote=Mind]men .com är ju gjort för utlänska folk som pratar engelska.
vad är detta för helomvändning då ?!
December 22, 2000
Mind wrote: [quote=[Iceboy]][quote=Mind][quote=[Iceboy]][quote=Mind]men .com är ju gjort för utlänska folk som pratar engelska.
vad är detta för helomvändning då ?!
Orkar inte fortsätta med någon som ändå inte tänker hjälpa till, därför släppte jag de..
4 Guest(s)