December 19, 2000
Nåja, klart att ett forum inte bara exploderar och blir ett superforum på ett par månader. Det tar lång tid att bygga upp ett bra forum. Tanken här var mest att man kunde kanske få hjälp av de svenska medlemmarna att få igång den engelska lite så att den kommer på fötter ordentligt.
Det var det enda syftet tror jag Iceboy hade med tråden?
Blue_Moon_ om du har lite ideer på hur vi kan göra den bättre så är det ju bara att hojta till så gör vi vårt bästa det vet du =)
November 26, 2002
[Iceboy wrote: ][quote=keffing]men men... får väl regga mig också... jag antar att alla reggar sig på sina nh.se nicks...
Nice! 😀 Ja, mer eller mindre alla gör de 🙂
Jag funderade på om jag skulle sno 'sebbe' när det ändå var ledigt.. men det skulle inte avar lika fräckt..
Har man ett rykte så har man 😉
December 22, 2000
Öwall wrote: [quote=[Iceboy]][quote=keffing]men men... får väl regga mig också... jag antar att alla reggar sig på sina nh.se nicks...
Jag funderade på om jag skulle sno 'sebbe' när det ändå var ledigt.. men det skulle inte avar lika fräckt..
Hehe, men, hmm... Sebbe är nog bättre än Öwall på en engelsk site iallafall 😀 Passa på nu 🙂
July 18, 2001
[Iceboy wrote: ][quote=Öwall][quote=[Iceboy]][quote=keffing]men men... får väl regga mig också... jag antar att alla reggar sig på sina nh.se nicks...
Hehe, men, hmm... Sebbe är nog bättre än Öwall på en engelsk site iallafall 😀 Passa på nu 🙂
nee klart man ska ha ha åäö i namnet.. funderar på att byta namnet till whöräcle på nh.com 😉
December 22, 2000
whoracle wrote: [quote=[Iceboy]][quote=Öwall][quote=[Iceboy]][quote=keffing]men men... får väl regga mig också... jag antar att alla reggar sig på sina nh.se nicks...
nee klart man ska ha ha åäö i namnet.. funderar på att byta namnet till whöräcle på nh.com 😉
hehe 😀 Skulle vart nåt va ? 🙂
December 20, 2000
Blue_Moon_ wrote: nh.com sugä fätt... tråkigt forum. ödlsa er tid här istället.
Tjenare Blue_Moon_, du får gärna höra av dig med idéer om vad som kan bli bättre på NH.com till [email]tom@nordichardware.com[/email]. Du måste definitivt ha idéer om du tycker att det suger fett. Iallafall ha klagomål.
All form av kritik är välkommen, sidan görs trots allt för ER läsare och inte för oss själva.
Ha det!
July 27, 2002
Tom wrote: [quote=Blue_Moon_]nh.com sugä fätt... tråkigt forum. ödlsa er tid här istället.
Tjenare Blue_Moon_, du får gärna höra av dig med idéer om vad som kan bli bättre på NH.com till [email]tom@nordichardware.com[/email]. Du måste definitivt ha idéer om du tycker att det suger fett. Iallafall ha klagomål.
All form av kritik är välkommen, sidan görs trots allt för ER läsare och inte för oss själva.
Ha det!
Han e bannad 🙂
December 20, 2000
Callister wrote: [quote=Tom][quote=Blue_Moon_]nh.com sugä fätt... tråkigt forum. ödlsa er tid här istället.
Ha det!
Han e bannad 🙂
Jag misstänkte det, men det där inlägget riktar sig till er alla läsare. Har ni synpunkter på någonting är ni välkomna att höra av er!
5 Guest(s)