January 17, 2002
Xbox 360 kommer att stödja HDTV, därav upplösningen
Ang kontrollerna så kommer det garanterat att finnas en laddningsstation.
Läs mer där
November 27, 2003
Kontrollerna ladas via USB-kabel som kopplas in i konsolen.
Lyckligtvis kan man byta ut den fruktansvärda fronten också :
//Andreas
January 15, 2004
RoXteR wrote: Var det någon mer än jag som kollade på lanseringspartyt på mtv? Det var iaf ganska så värdelöst...man fick inte dirket se nånting alls av xboxen. Men The killers som spelade var ju ganska bra
Jag gjorde dessvärre det.
Det var förvisso mer musik än vad det brukar vara på MTV men den föll mig inte direkt i smaken.
Den amerikanska versionen var en halvtimme längre och innehöll någon pimp-my-ride-snubbe och fler hackiga spelsekvenser.
Man kan ju fråga sig varför MS valde att inte köra hela showen i här i europa. Även om den amerikanska showen enligt utsago ska ha sugit *** så ska den europeiska varit ännu sämre.
Vad microsoft lyckats göra med den där ½-timmes reklamföreställningen var att ge mig en stark lust att lägga pengarna i SONYs ficka istället.
January 15, 2004
Jeefy wrote: Vad är det för hårdvara i den?
Står i en av nyheterna på förstasidan.
https://www.nordichardware.se/.....,7376.html
November 22, 2001
Bogus^ wrote:
men att tvinga trådlösa kontroller verkar lite segt med tanke på batterier o så...
Jag tycker det är helt rätt.
Mycket bättre än att vara tvungen att köpa sladdförlängare.
Och skönt att slippa trassel
Däremot tror inte jag att jag kommer investera i en sådan. Iaf inte om de inte börjar släppa bra spel till den.
June 23, 2002
Black_light wrote: Ännu ett till patetiskt försök av Microsoft att göra nått bra. Ska nog skaffa mig ett PS3 när de kommer:D
Tycker du Xbox var dåligt efter man chippat det?
Fett nöjd med mitt Xbox, bland de bättre sakerna dom gjort.
Sen tror jag Xbox 360 kommer bli riktigt fett. Dock lär det kosta skjortan med dom sakerna.
November 27, 2003
ren wrote: [quote=RoXteR]Var det någon mer än jag som kollade på lanseringspartyt på mtv? Det var iaf ganska så värdelöst...man fick inte dirket se nånting alls av xboxen. Men The killers som spelade var ju ganska bra
Jag gjorde dessvärre det.
Det var förvisso mer musik än vad det brukar vara på MTV men den föll mig inte direkt i smaken.
Den amerikanska versionen var en halvtimme längre och innehöll någon pimp-my-ride-snubbe och fler hackiga spelsekvenser.
Man kan ju fråga sig varför MS valde att inte köra hela showen i här i europa. Även om den amerikanska showen enligt utsago ska ha sugit *** så ska den europeiska varit ännu sämre.
Vad microsoft lyckats göra med den där ½-timmes reklamföreställningen var att ge mig en stark lust att lägga pengarna i SONYs ficka istället.
(P)Impmyride-killarna utförde nog troligen det sämsta modd jag sett hitills på en XboX. Smeta på lite lack och koppla in en LCD...
The Killers <--- :wide: .... Det var inte mycket extra man fick se i USA kan jag säga. Var rätt besviken faktiskt. Fick bara mina teorier styrkta att XboX lider brist på bra nyskapande spel. //Andreas
January 4, 2001
CoLiC wrote: http://ps2vsxbox.istheshit.net/
Säger allt om Xbox tycker jag
Länge leve Playstation
Jag tycker xbox handkontrollen är av bra storlek, alla har inte babyhänder som dig colic...
1 Guest(s)