October 23, 2004
Lagt det där med får väll vänta och se...
Ni är lite mer snabbsvarande på detta forumet...
Tänkte ringa supporten men ville se om jag var ensam om mitt problem.
Har tillexempel inga problem med höga fläktar i min xbox 360 så som många andra klagat över osv....
Alla nya konsoler har sina problem liksom våra datorer kan de leva sina liv lite olika 🙂
October 23, 2004
Bor i ett hus som är byggt 2002 så elnätet borde inte vara några problem.
Enda som är inkopplat på ledningen är Tv, xbox och Xbox 360.
Det blir samma sak om jag startar med fjärr eller strömbrytaren och även om jag tar ut composit sladden.
Har nu en sony Tv det är kanske en bugg som gör detta 🙂 den vill kanske bara ha Ps 2 och framtida Ps 3....
Skulle mest höra om det var någon annan som hade problemet och det verkar inte så...
Även på forumet på xbox-se.com hade inga bra förslag eller hört något liknade. Får vänta tills de EBgames får in nya och då byta den...
Tack för era tips
Hans
fortsatte tråden på xbox-se.com
de hade som förslag att byta eller flytta stömkontakerna i strömdosan så att tv kom först och xboxen sist.... fungerade inte, ska prova med att byta kontakt imorgon.
Vill avsluta en tråd så att om andra skulle läsa den vet hur det slutade.
Nu blev allt mycket svårare.
Kopplade in ström från ett annat rum för att utesluta eventuella krypströmar eller vad nu era tankar skulle vara = samma problem.
Jag skriver sammtidigt som jag testar...
Kopplade bort kablen (copositen + ljudet) mellan box och tv = samma problem!
Vilket innebar att det inte fanns någon fysisk kontakt mellan TV och xbox 360?
Blev förbannad...
Tog bort USB tangentbordet = problemet försvann!?
Testade att koppla in det i framkant ifall nu USB på baksidan var specill av något slag (är väll tänk för den trådlösa överföringen) = startade själv.
Så kontentan måste vara att finns det några USB enheter inkopplade så startar den själv av en anledning inte jag kan förstå.
I vilket fall är det löst, går att överleva utan tangentbordet. Hoppas bara inte allt börjar igen ifall man skulle köpa trådlösöverföring + webcam som kommer senare i vår...
1 Guest(s)