August 16, 2002
hmm ganska nice, snackade med farsan typ igår, o plötsligt så säger han typ "asså vill du ha en lägenhet eller?" o ja ba "visst"... o då visar det sig att han har en lägenhet färdig o allt... fett nice! ska flytta hemmifrån typ om en månad eller så innan skolorna börjar... känns lite skummt dock, är egentligen inte ens 18 (om man avrundar så är jag det)...
iaf, lägenheten är en rymlig etta med kokvrå i huvudsta på storgatan... kommer bo granne med min styvkusin, som också bor i min farsas lägenhet... men men... måste typ måla om skiten för palla bo i en mörkorange lägenhet...
aja... nu har jag äntligen plats för allt mitt "datorskrot".. har väl nästan en kubik grejer i ett rum som är typ 2.5x5 meter nu liksom...
August 16, 2002
mm fast asså tjejen gjorde slut typ i början av sommarn... sen dess har jag typ inte pallat glida ut genom dörren o fixa ny... fast det var kanske lika bra, hon var typ värsta weedern o hade dreadlocks o grejer... eller hmm... vänta nu... jag håller ju på o sparar till dreads och typ... ehh...
edit: missade ett S...
August 16, 2002
Tindy wrote: Hehe, grattis.
Fan, du har börjat postat mycket nu keffing, har vi fått en ny kråka?
för han verkar ju nån ha skjutit
hmm... mycket? aja jag typ skriver det jag tycker är nice att diskutera, och spammar inte med "mitt snor smackar urin"-trådar som vissa gör...
kråkan hänger för övrigt uppstoppad på min vägg
October 25, 2003
keffing wrote: [quote=Tindy]Hehe, grattis.
hmm... mycket? aja jag typ skriver det jag tycker är nice att diskutera, och spammar inte med "mitt snor smackar urin"-trådar som vissa gör...
Jag visste det!!
Men vill du verkligen ha den på väggen :S
Blir inte väggen väldigt ful?
(no offence kråkis)[/b]
August 16, 2002
MrWeizel wrote: Hehe, låter som farsgubben vill ha iväg dig hemifrån, väntar ni tillökning månne? 😀
heh verkligen inte... jag tror bara inte han gillar mig så värst mycke... hade egentligen inte tänkt flytta förän typ om ett långt tag men vafan om man nu får en lägenhet och sen typ 3-4 papp plus studiebidrag varje månad så va fan... kommer typ leva på nudelsoppa och uppgradera datorn var tredje månad
December 15, 2002
keffing wrote: [quote=Tindy]Hehe, grattis.
haahha "mitt snor smakar urin" hehe, det låter rätt likte en del trådar kråkaakn postat
March 10, 2002
keffing wrote: [quote=MrWeizel]Hehe, låter som farsgubben vill ha iväg dig hemifrån, väntar ni tillökning månne? 😀
heh verkligen inte... jag tror bara inte han gillar mig så värst mycke... hade egentligen inte tänkt flytta förän typ om ett långt tag men vafan om man nu får en lägenhet och sen typ 3-4 papp plus studiebidrag varje månad så va fan... kommer typ leva på nudelsoppa och uppgradera datorn var tredje månad
Haha nudelsoppa. 😛
August 16, 2002
Timmy wrote: Jag "halvflyttade" hemifrån förra sommaren (var 16 år då)... Åker hem på helger och lov. Börjar tröttna på mitt modem nu.
Vill ha en tjej.
mm det är typ respekt... bor du typ på internat eller nåt? skola på annan ort? min syrra "halvflyttade" också hemmifrån förra sommarn, fast hon gick på lundsbergs snobbinternat...
June 30, 2003
keffing wrote:
mm det är typ respekt... bor du typ på internat eller nåt? skola på annan ort? min syrra "halvflyttade" också hemmifrån förra sommarn, fast hon gick på lundsbergs snobbinternat...
Nix... Det är en "normal" lägenhet en bit från skolan.
Skolan har inget internat så eleverna får bo i lägenheterna runt om i samhället för halva hyran i stället.
Men det är perfekt - Bredband och privatliv.
Så om ni någonsin åker genom Svängsta så får ni ta och hälsa på mig... Eller kanske inte. Eller skicka ett PM först så jag vet om det i alla fall och kan kolla så att dörren verkligen är låst. :cy:
December 15, 2003
Det är väl snällt av din far att ordna lägenhet, även om det verkar lite misstänkt... själv ville inte mina föräldrar att jag skulle flytta hemifrån, farsan ville bygga om garaget så jag skulle få ett "eget" krypin med kokplatta till kaffet o sånt. Jag fick själv jaga lägenhet och hade turen och hitta en etta som tyvärr låg i en knarkarkvart, jag var den ende som hade jobb av ca 100 lägenhetsinnehavare... pensionärstanterna som bodde där ringde mig stup i ett om det var nåt som skulle ordnas, jag kan lova dig att som nittonåring blev jag vuxen fort där.
Åter till ämnet, din far kanske ville att du skulle "växa" upp?
1 Guest(s)