June 28, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]Flickor ska man hålla sig ifrån tills man är typ 22 eller nåt...
det är bara för att du bor så långt ifrån flickor att du hinner bli 22 innan du kommer fram till dom.
jag vet, jag har varit på landet.
det hände att man såg en blondin på andra sidan järskårn och då halade bonden åke fram sitt teleskop och spanade in formerna och skrek, Titta titta ett får på 2 ben !
October 22, 2002
Mind wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Flickor ska man hålla sig ifrån tills man är typ 22 eller nåt...
det är bara för att du bor så långt ifrån flickor att du hinner bli 22 innan du kommer fram till dom.
jag vet, jag har varit på landet.
det hände att man såg en blondin på andra sidan järskårn och då halade bonden åke fram sitt teleskop och spanade in formerna och skrek, Titta titta ett får på 2 ben !
Eller är det så att Sulan har/är i en situation som inte är så skoj kanske?
June 3, 2001
keffing wrote: [quote=festisMER]humm.. så farsan din bara hade en lägenhet över?
är det bara jag som undrar vad han hade den till innan han gav den till dig? 😮
ehm jag fattar inte...
Han menar nog att din far hade 2 fruar eller att han kanske har en mycket ung flicka från ryssland där. 🙄
Lite Lilja 4-ever style.
[Gamepredator wrote: Sulan]Flickor ska man hålla sig ifrån tills man är typ 22 eller nåt...
Det kom ju från rätt mun. :bgrin:
February 12, 2003
DiDi wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=DiDi]Ja tänk då på alla kostnader som tillkommer innan du flyttar...
Sprit... Tobak... Käk nån gång (Ahmeds kebab på hörnet nån gång i veckan, annars fixar mamsen mat)... Sprit... Tobak... Sa jag sprit?
Öhhh... Jag hoppas du skämtar 😮
Aldrig. Vad tror du om mig? 🙄
November 22, 2001
obelix wrote: [quote=Vamp]Grattis. Nu kan du ju leva livet ... typ. Mass polare, fester, göra vad man vill.
Ska själv flytta nu till hösten. Dock är det på ett Elevhem, men blir nog bra ändå.
Det är när man flyttar hemmifrån man upptäcker att man inte kan göra vad man vill. 😮
Sant, man upptäcker hur otroligt dyrt alla skitgrejer är.
Fast jag skulle aldrig klara att flytta hem igen.
Har provat det några månader medans jag var utan lägenhet, det var riktigt hemskt.
October 22, 2002
Elias667 wrote: [quote=HerrPutte]Precis, och att mjölken inte teleporterar sig automatiskt in i kylen där den gamla tar slut.
??? Vad är det du säger? Är inte Kylskåp självförsörjande?!?! SAY IT ISN'T SO!!!
Nu har du ju ändrat min bild av kylskåp. Trodde jämt dom fyllde på sig själva, att det är en inbyggt kossa som gör mjölk osv.
Attans, då. Så du menar att man måste köpa mjölk?? Är det därför det finns mjölkkartonger på ica??
July 13, 2002
fisken wrote: [quote=Elias667][quote=HerrPutte]Precis, och att mjölken inte teleporterar sig automatiskt in i kylen där den gamla tar slut.
??? Vad är det du säger? Är inte Kylskåp självförsörjande?!?! SAY IT ISN'T SO!!!
Nu har du ju ändrat min bild av kylskåp. Trodde jämt dom fyllde på sig själva, att det är en inbyggt kossa som gör mjölk osv.
Attans, då. Så du menar att man måste köpa mjölk?? Är det därför det finns mjölkkartonger på ica??
Bu... But there is evil there that does not sleep. Har aldrig färdats längre in än chips/läsk-hyllan... En titt på ansiktsuttrycket på de barnfamiljföräldrar som färdas därifrån är nog för att skrämma bort mig.
1 Guest(s)