August 22, 2005
Jo, det var ganska billigt faktiskt :).. Privatist? Javisst!
Hade förväntat mig att bli kuggad dock, men uppkörningen gick väldigt bra...
Halkkörning: 995 kr
Körprov: 460 + 180 (bilhyra) = 640 kr
Teoriprov: 210 kr
995 + 640 + 210 = 1845 kr! ~ 1800 kr ... t.o.m. lägre än vad jag trott 😀
November 8, 2002
Tror ni jag lyckas då?
Jag ska lyckas med det omöjliga att ta körkort på 1.5månad, jag har inte kört NÅNTING i trafik innan. Jag har jättemkt ångest för d här skiten, måste ha körkort innan jag rycker in i lumpen (krav för min tjänst).
Nån som vet vad som händer om man kommer dit utan körkort? :cy: :hmm:
Har bokat intensivkurs nu den 19maj... 2veckor. Nervöst! Nån som har lite tips att komma med när man kör bil i trafik?
June 17, 2002
Blue_Moon_ wrote: Tror ni jag lyckas då?
Jag ska lyckas med det omöjliga att ta körkort på 1.5månad, jag har inte kört NÅNTING i trafik innan. Jag har jättemkt ångest för d här skiten, måste ha körkort innan jag rycker in i lumpen (krav för min tjänst).
Nån som vet vad som händer om man kommer dit utan körkort? :cy: :hmm:Har bokat intensivkurs nu den 19maj... 2veckor. Nervöst! Nån som har lite tips att komma med när man kör bil i trafik?
Kolla mer runt dig när du kör i trafik.. det händer saker hela tiden...
Hmm.. det med lumpen.. Vill dom verkligen ha dig så kommer dom antagligen fixa lite lektioner o sen får du köra upp genom dom typ...
April 2, 2003
Blue_Moon_ wrote: Tror ni jag lyckas då?
Nån som vet vad som händer om man kommer dit utan körkort? :cy: :hmm:Har bokat intensivkurs nu den 19maj... 2veckor. Nervöst! Nån som har lite tips att komma med när man kör bil i trafik?
Nu harjag själv inte körkort men övningskör mycket i stadstrafik och ett råd jag fick när jag började köra i stadstrafik var: TA DET LUGNT OCH VAR UPPMÄRKSAM!
Och så länge man gör det så.. ja då går det fint..
LYCKA TILL!! Det kommer att gå bra 8)
3 Guest(s)