January 17, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....__,00.html
ÅHHH VAD JAG KOMMER ATT NJUUUUUUUUTA AV ATT SE ALLA FJOLLOR BLI TVINGADE TILL LUMPEN!
WOOHOO! GO ÖB, GO ÖB!
January 17, 2002
Callister wrote: heh, lika lätt för tjejer som killar att komma undan lumpen/mönstring. 🙂
För de som inte har några skäl kommer det inte gå någe vidare, är du i perfekt kondition och inte har psykiska besvär är du tvungen till det. Möjligtvis kan du smöra för psykologen, men det lyckas sällan.
July 22, 2003
CoLiC wrote: [quote=Callister]heh, lika lätt för tjejer som killar att komma undan lumpen/mönstring. 🙂
För de som inte har några skäl kommer det inte gå någe vidare, är du i perfekt kondition och inte har psykiska besvär är du tvungen till det. Möjligtvis kan du smöra för psykologen, men det lyckas sällan.
I princip så räcker det att säga: jag vill inte, ska plugga istället....
Det är inte ofta man blir tvingad till att göra lumpen nu. Sen tycker jag självklart att man ska göra det. en bra sak att ha gjort osv osv mm 🙂
January 17, 2002
smurfen- wrote: [quote=CoLiC][quote=Callister]heh, lika lätt för tjejer som killar att komma undan lumpen/mönstring. 🙂
Det är inte ofta man blir tvingad till att göra lumpen nu. Sen tycker jag självklart att man ska göra det. en bra sak att ha gjort osv osv mm 🙂
Så var det inte då mina kompisar skulle mönstra...
Aja, den här nya ÖBn verkar vettig, hoppas han gör det svårare att slippa nu, speciellt för tjejerna 🙂 Ännu mer speciellt för tjejerna som kommer dit och är sminkade! :bgrin:
July 27, 2002
CoLiC wrote: [quote=smurfen-][quote=CoLiC][quote=Callister]heh, lika lätt för tjejer som killar att komma undan lumpen/mönstring. 🙂
Så var det inte då mina kompisar skulle mönstra...
Aja, den här nya ÖBn verkar vettig, hoppas han gör det svårare att slippa nu, speciellt för tjejerna 🙂 Ännu mer speciellt för tjejerna som kommer dit och är sminkade! :bgrin:
Sanningen är ju att som dom skriver, de vill kunna välja mer.
Gör lite dåligt på vissa tester bara. Om du inte är skillad nog att slippa mönstringen. :bgrin:
Annars är läkarintyg ganska lätt att fixa.
Annars kan man snacka med sin skolsyster i skolan och berätta att man inte vill göra lumpen, man vill vara hemma och jobba och så vidare. Då kan hon skriva intyg på att man inte "mår bra" och slipper göra lumpen.
Visst man går fort. inte i skolan när man ska mönstra. Men man kan ändå besöka sin skolsyster.
För bättre resultat kan man ju vara väldigt trevligt mot skolsystern under dina 3 år på gymnasiumet så hon bygger upp ett förtroende för dig. 🙂
July 27, 2002
CoLiC wrote: [quote=Callister]För bättre resultat kan man ju vara väldigt trevligt mot skolsystern under dina 3 år på gymnasiumet så hon bygger upp ett förtroende för dig. 🙂
*dask dask dask dask* :bgrin:
Btw, Spelar du WC3 Callister?
Neej, syftar du på warcraftsverige eller?
January 17, 2002
Callister wrote: [quote=CoLiC][quote=Callister]För bättre resultat kan man ju vara väldigt trevligt mot skolsystern under dina 3 år på gymnasiumet så hon bygger upp ett förtroende för dig. 🙂
*dask dask dask dask* :bgrin:
Btw, Spelar du WC3 Callister?
Neej, syftar du på warcraftsverige eller?
Joo
EDIT: Ah, WoW hype 🙂
2 Guest(s)