October 28, 2002

Storsjö Yran stundar! Stråket ska man på nån dag, men pga bristande kontanter är det endast lördag + fredag och någon dag på stråket som gäller.
Hur många här ska på yran?
Antiloop på lördag 8)
April 11, 2003

Apropå evenemang så har jag ett ca 100 meter från mej just nu. Ett som är här i hedemora varje år daldansen
February 21, 2003

FANFANFAN... hatar att vara "vuxen" nu...
jag och polarna tog flyget upp torsdag eftermiddag och bosatte oss på scandic i östersund (de har en pool i källaren, thats why) å sen flyget hem på söndag...
från jag var 19 tills jag fyllde 24...
saknar det... var fan kul man hade... sett många bra band och satt... err... skippar den detaljen
yran var helt klart favorit... gillar östersund stenhårt... efter stockholm den stad jag skulle kunna bosätta mig i... grymt vackert på våren då snön smälter...
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
October 28, 2002

Hmrpf...gilla östersund?! Nejdu...du har inte smakat på utelivet åretom
Scandics pool är helt ok, lite liten dock, fast dom har jue dimmer bord o sånna grejjer iofs.. När man var nåra år yngre brukade vi smita in där och bada och dricka folköl, skithäftigt på den tiden! sen hängde man utanför statoil och tjuvrökte.
1 Guest(s)