Är fortfarande lite mitt i en smarta hemmet-artikel och mekkande på kontoret så det är lite kaotiskt med kablar, städning osv. Även om jag inte gillar att borra i väggarna i onödan börjar jag inse att jag nog får krypa till korset med Asus ROG Swift PG348Q. Skärmen är för djup för skrivbordet och med nya högtalare blir det extra trångt...
Är ute efter lite inspiration till väggfäste för skärmen, har ni några specifika produkter eller tillvägagångssätt att rekommendera? 🙂
Här är två bilder som lite halvdåligt visar hur det ser ut. Lär bli montering på väggen nedanför tavlan typ.
PS. Kom gärna med bilder på era egna installationer som inspiration! 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
Hehe najs Erik! Får min 34-tummare att se ut som en liten leksak... 😛
Är du nöjd med TVn som skärm? Verkar vara lite skit på skärmen nämligen.... 😀
Nä skämt o sido tack för input, du råkar inte ha länk till fästet? Lär iofs vara för större apparater antar jag. Är lite kluven om jag ska ha ett som går att vinkla ut från väggen också eller som bara sitter flush. Men då det är gipsvägg vill man inte belasta grejerna för mycket.
Haha, bilden är ursprungligen från ett foruminlägg till konkurenterna. Tänkte först köra väggfäste men provade först med denna https://www.kjell.com/se/sorti.....27--p68672 med en vesa adapter för att slippa göra ingrepp på väggen och det funkar otroligt bra.
Tvn är faktiskt förvånande bra som skärm, snabb va-panel med ca 30ms input lag.
Hehe förstod det 😀
Men du menar alltså att det där bordsfästet faktiskt fungerar med din 48-tummare!? :O Jag va osäker på om den skulle hålla min 34-tummare faktiskt. Men sen är mitt skrivbord inte superstabilt heller. För klena Ikea-ben på en lång skiva...
Härligt att det fungerar bra, hur långt ifrån sitter du när du spelar?
1 Guest(s)