May 29, 2006
Shikar wrote: Kör en 9600GT OC, 2990.
Har ett 9600 GT Top 50 Mhz OC som gör 3062 just nu, samtidigt går Pentium D 3.2 Ghz i 906 så min gissning på 4k var ganska exakt. Skulle vilja testa att köra OC på den men just nu ligger den på 64-65 grader så den får vara. 9600 ligger i runt 40 grader.
July 4, 2008
kacktjarn wrote: Känns bra nu. Vi börjar bli många som foldar och det borde ökat lagets PPD, nån som har koll på den? Om någon enstaka timme så drar jag igång en burk med en Pentium D och ett 9600 GT så det borde ge omkring 4kPPD. Se upp Bjornsson 😛
Skulle snarare säga att PPD för teamet sjunkit en aning. Men det beror nog snarare på att crotale inte varit så aktiv under en period. Vi kommer nog hämta oss snart igen.
May 29, 2006
this wrote: Skulle snarare säga att PPD för teamet sjunkit en aning. Men det beror nog snarare på att crotale inte varit så aktiv under en period. Vi kommer nog hämta oss snart igen.
Jo, jag tänkte det men skrev det aldrig men visst har vi blivit bättre i övrigt, det är då känslan iaf.
July 4, 2008
emokid wrote: Tänkte på totalt sätt, inte bara laget.
Hmm nej det verkar man inte kunna kolla. Skulle gå på Kakaostats om man kunde sortera det som man kan när man är inne på ett team, men det går ju tyvärr inte.
EDIT: Jo det går visst ser jag nu. På kakaostats första sida där alla team är listade finns det en kolumn där man kan sen antal aktiva per team och längst upp står det totalt. 131,534 stycken ser det ut att vara för tillfället. Extremeoverclocking och Kakaostats verkar dock inte räkna på samma sätt eftersom Nordichardware har 59 aktiva användare enligt kakao och 39 enligt extremeoverclocking.
December 27, 2003
Catalyst 9.3 släpptes idag, ATI lovar bättre Folding prestanda.
installerar ikväll och fortsätter foldandet imorgon
http://www.dvhardware.net/arti.....34091.html
ladda ner på följande länk
April 24, 2007
Bjornsson wrote: sådär, då ska jag vara tillbaka på bånan igen.
Har legat i megadunder influensa med 39-40 graders feber sedan i lördags kväll till igårkväll. Men nu ska allt rulla igen =)
:upp:
onT: Slagit personbästa PPD, http://folding.extremeovercloc.....8;u=399950 3400 PPD.
Datorn klarar mer men detta var ej 24/7. :bok:
(Tack vare project 5093)
August 23, 2001
this wrote: Hade datorn också influensa ?
aaa de hade den 😛
näe har precis uppdaterat till win7 och har inte stängt utav "starta om datorn automatisk vid nya uppdateringar" bla bla bla grejset. Så samma natt jag blev klen tryckte MS in lite uppdateringar och bootade om allt så datorn stod och gjort inget alls i flera dagar. Typiskt 🙁
July 4, 2008
Bjornsson wrote: aaa de hade den 😛
näe har precis uppdaterat till win7 och har inte stängt utav "starta om datorn automatisk vid nya uppdateringar" bla bla bla grejset. Så samma natt jag blev klen tryckte MS in lite uppdateringar och bootade om allt så datorn stod och gjort inget alls i flera dagar. Typiskt 🙁
Ja jag vet precis vad du menar, det är jobbigt när det blir så 😕
1 Guest(s)