February 12, 2003
Atlas har tydligen investerat i några fler grafikkort nyligen, inget mindre än 32st 9800GX2 :o. Han skriver att alla hans racks konsumerar runt 13kW konstant, och det är ju mer än en bastu det. Kul för hårdvaran när ACn i rummet lägger av 😀
Eller tvärtom... Kul att vistas i det rummet när hårdvaran stängts av och AC:n går.
December 8, 2005
Atlas har tydligen investerat i några fler grafikkort nyligen, inget mindre än 32st 9800GX2 :o. Han skriver att alla hans racks konsumerar runt 13kW konstant, och det är ju mer än en bastu det. Kul för hårdvaran när ACn i rummet lägger av 😀
Undra hur mycket ppd den riggen producerar 😮
själv är man på Plats 24 🙂
January 18, 2005
kacktjarn wrote: Hallå Lars vad gör du? Vill ju ha nån att tävla med... 🙁 Har satt igång någon rigg till samt några extra grafikkort så nu ökar ppdn markant så du får komma med nått bra om du ska förbi. Lycka till 😛
Håller på med lite effektiviseringar plus lite andra projekt som tar tid men jag kommer igen inom kort, var så säker.
May 29, 2006
this wrote: Kommer snart tävla lite med dig tror jag Har lite att ta igen först dock 😕
_l_a_r_s_ wrote: Håller på med lite effektiviseringar plus lite andra projekt som tar tid men jag kommer igen inom kort, var så säker.
Underbart! Då ser ju framtiden väldigt ljus ut och då kanske man blir frisk. Är hemma från jobbet idag så jag har inte så jättekul... Får sätta igång en dator till kanske. Har ett 9600GT samt ett 8800GT som väntar på ica. Hoppas några till hakar på eller gör så mkt tyget i plånboken håller för.
Keep on folding!
January 18, 2005
kacktjarn wrote: Underbart! Då ser ju framtiden väldigt ljus ut och då kanske man blir frisk. Är hemma från jobbet idag så jag har inte så jättekul... Får sätta igång en dator till kanske. Har ett 9600GT samt ett 8800GT som väntar på ica. Hoppas några till hakar på eller gör så mkt tyget i plånboken håller för.
Keep on folding!
Två GTX 260 igångkörda i kväll.
January 19, 2003
riwa wrote: Hej. Misstänker att svaret är nej men frågar ändå om det finns nån möjlighet att kunna folda på GPU som 9600Pro eller X700 och i så fall hur gå till väga?
Ser mörkt ut.
Folding.stanford.edu wrote: Basic Requirements:
2xxx/3xxx/4xxx ATI Video Card, or newer
ATI Driver v8.1+, v8.3 or newer recommended, up to v9.2 (v9.3 not supported yet) (do not use OEM drivers
January 19, 2003
Yey! Plats 5 på Top Producers, fast med mina resultat vet jag inte om det är speciellt imponerande. Kom igen nu folket, lite mer kan vi! Måste väl finnas de som sitter på bättre saker än en E4400@2.9GHz och 8800GTS 320 Shaders @ 1512MHz
//Jimmy
1 Guest(s)