April 24, 2007
Imlal wrote: Yey! Plats 5 pÄ Top Producers, fast med mina resultat vet jag inte om det Àr speciellt imponerande. Kom igen nu folket, lite mer kan vi! MÄste vÀl finnas de som sitter pÄ bÀttre saker Àn en E4400@2.9GHz och 8800GTS 320 Shaders @ 1512MHz
//Jimmy
Det Ă€r klart det finns folk som gör, min dator Ă€r dock för högljudd för 24/7 drift. FĂ„r se om P182 kan göra susen för det problemet. đ
January 18, 2005
kacktjarn wrote: Underbart! DĂ„ ser ju framtiden vĂ€ldigt ljus ut och dĂ„ kanske man blir frisk. Ăr hemma frĂ„n jobbet idag sĂ„ jag har inte sĂ„ jĂ€ttekul... FĂ„r sĂ€tta igĂ„ng en dator till kanske. Har ett 9600GT samt ett 8800GT som vĂ€ntar pĂ„ ica. Hoppas nĂ„gra till hakar pĂ„ eller gör sĂ„ mkt tyget i plĂ„nboken hĂ„ller för.
Keep on folding!
Vad hÀnder kacktjarn. Lite vÀrmeproblem, eller?
May 29, 2006
_l_a_r_s_ wrote: Vad hÀnder kacktjarn. Lite vÀrmeproblem, eller?
Haha nÀe, men hÄller pÄ att Àndra om lite saker. Har byggt en byrÄ för 4 datorer som rullar för fullt just nu och hade nyligen ett nÀtagg som gav upp men kastade in ett nytt och kör för fullt igen.
January 18, 2005
kacktjarn wrote: Haha nÀe, men hÄller pÄ att Àndra om lite saker. Har byggt en byrÄ för 4 datorer som rullar för fullt just nu och hade nyligen ett nÀtagg som gav upp men kastade in ett nytt och kör för fullt igen.
Skönt att höra.
Enligt smhi sÄ kommer det bli lite svalare (runt 20 grader) mot slutet av veckan. Har just nu 29 grader i min lilla lÀgenhet sÄ det för gÀrna bli lite mindre varmt.
Mitt GTX 295 hÄller sig stabilt kring 90 grader. Lite trÄkigt att komplett sÀljer GTX 260 kort för 1400 dÄ jag betalade 1700 för bara ett par veckor sedan.
December 17, 2006
beta wrote: Ja senaste mĂ„naderna har jag inte kört pĂ„ för fullt som ni kanske mĂ€rkt. Fick flytta in datorn i sovrummet sĂ„ den har varit instĂ€lld pĂ„ att gĂ„ i vĂ€ntelĂ€ge efter 5min. Fast det Ă€r Ă€ndrat nu, hoppas tjejen inte mĂ€rker nĂ„got. đ
Nu gjorde jag đĄ haha. Bara att byta annars.....
July 4, 2008
_l_a_r_s_ wrote: Skönt att höra.
Enligt smhi sÄ kommer det bli lite svalare (runt 20 grader) mot slutet av veckan. Har just nu 29 grader i min lilla lÀgenhet sÄ det för gÀrna bli lite mindre varmt.Mitt GTX 295 hÄller sig stabilt kring 90 grader. Lite trÄkigt att komplett sÀljer GTX 260 kort för 1400 dÄ jag betalade 1700 för bara ett par veckor sedan.
Oj 29 grader, det fĂ„r man ju vĂ€rmeslag i đ tror vi har 26 grader hos oss, en trea.
IngĂ„r elen i hyran hos dig? đ
January 18, 2005
this wrote: Oj 29 grader, det fĂ„r man ju vĂ€rmeslag i đ tror vi har 26 grader hos oss, en trea.
IngĂ„r elen i hyran hos dig? đ
Nej! tyvÀrr. VÀrst Àr det pÄ toaletten, svetten bara forsar. MÄste vÀnta framÄt midnatt innan jag kan gÄ Ä lÀgga mig och sÄ upp vid 6 för att dra till jobbet.
January 18, 2005
Delph1 wrote: http://www.komplett.se/k/ki.as.....wofw270901
//Andreas
har redan 3st gtx260, men har bara igÄng 2 för tillfÀllet.
January 18, 2003
_l_a_r_s_ wrote: om "alla" 30 som Àr aktiva foldare drog igÄng ett gtx260 sÄ skulle laget producera ungefÀr 200k ppd till, men det Àr förmodligen för mycket att hoppas pÄ.
Om nĂ„gon har ett över kan jag köra det pĂ„ min maskin 24/7 hehe elen ingĂ„r i hyran đ
2 Guest(s)