April 24, 2007
OfflineImlal wrote: Yey! Plats 5 på Top Producers, fast med mina resultat vet jag inte om det är speciellt imponerande. Kom igen nu folket, lite mer kan vi! Måste väl finnas de som sitter på bättre saker än en E4400@2.9GHz och 8800GTS 320 Shaders @ 1512MHz
//Jimmy
Det är klart det finns folk som gör, min dator är dock för högljudd för 24/7 drift. Får se om P182 kan göra susen för det problemet. 🙂
January 18, 2005
Offlinekacktjarn wrote: Underbart! Då ser ju framtiden väldigt ljus ut och då kanske man blir frisk. Är hemma från jobbet idag så jag har inte så jättekul... Får sätta igång en dator till kanske. Har ett 9600GT samt ett 8800GT som väntar på ica. Hoppas några till hakar på eller gör så mkt tyget i plånboken håller för.
Keep on folding!
Vad händer kacktjarn. Lite värmeproblem, eller?
January 18, 2005
Offlinekacktjarn wrote: Haha näe, men håller på att ändra om lite saker. Har byggt en byrå för 4 datorer som rullar för fullt just nu och hade nyligen ett nätagg som gav upp men kastade in ett nytt och kör för fullt igen.
Skönt att höra.
Enligt smhi så kommer det bli lite svalare (runt 20 grader) mot slutet av veckan. Har just nu 29 grader i min lilla lägenhet så det för gärna bli lite mindre varmt.
Mitt GTX 295 håller sig stabilt kring 90 grader. Lite tråkigt att komplett säljer GTX 260 kort för 1400 då jag betalade 1700 för bara ett par veckor sedan.
December 17, 2006
Offlinebeta wrote: Ja senaste månaderna har jag inte kört på för fullt som ni kanske märkt. Fick flytta in datorn i sovrummet så den har varit inställd på att gå i vänteläge efter 5min. Fast det är ändrat nu, hoppas tjejen inte märker något. 😛
Nu gjorde jag 😡 haha. Bara att byta annars.....
July 4, 2008
Offline_l_a_r_s_ wrote: Skönt att höra.
Enligt smhi så kommer det bli lite svalare (runt 20 grader) mot slutet av veckan. Har just nu 29 grader i min lilla lägenhet så det för gärna bli lite mindre varmt.Mitt GTX 295 håller sig stabilt kring 90 grader. Lite tråkigt att komplett säljer GTX 260 kort för 1400 då jag betalade 1700 för bara ett par veckor sedan.
Oj 29 grader, det får man ju värmeslag i 😕 tror vi har 26 grader hos oss, en trea.
Ingår elen i hyran hos dig? 😛
January 18, 2005
Offlinethis wrote: Oj 29 grader, det får man ju värmeslag i 😕 tror vi har 26 grader hos oss, en trea.
Ingår elen i hyran hos dig? 😛
Nej! tyvärr. Värst är det på toaletten, svetten bara forsar. Måste vänta framåt midnatt innan jag kan gå å lägga mig och så upp vid 6 för att dra till jobbet.
January 18, 2005
OfflineDelph1 wrote: http://www.komplett.se/k/ki.as.....wofw270901
//Andreas
har redan 3st gtx260, men har bara igång 2 för tillfället.
1 Guest(s)

Log In