November 12, 2002
Installerade just F@H på servern. Ingen super hårdvara men det kanske blir ett par poäng till NH i alla fall.
January 19, 2003
Eruku wrote: Installerade just F@H på servern. Ingen super hårdvara men det kanske blir ett par poäng till NH i alla fall.
Alla bidrag är välkomna stora som små. Vem vet just ditt bidrag kan vara en stor pusselbit i botemedel mot någon sjukdom.
//Jimmy
January 18, 2005
Imlal wrote: Så nu om jag inte gör något annat på datorn så ligger jag på runt 10K PPD med mitt GX2, en förutsättning är dock att man slipper de jäkla 511 projekten.
95ºC dock så här i sommartid =/ med en inomhustemperatur på ~27ºC
//Jimmy
vet hur det är, har haft ett par.
May 29, 2006
Eruku wrote: Extremt irriterande att GPU klienten inte fungerar med Remote Desktop. Antar att flera här har datorer som de fjärrstyr? Hur har ni gjort. Remote Desktop är ju överlägset allt annat som inte kräver att man installerar ett program.
Jag kör Teamviewer. Har inte testat många program men det funkar jättebra på alla datorer och det är lätt att konfigurera.
March 14, 2001
Vad körde du över för uppkoppling då?
Tycker RealVNC fungerar mycket bra för min del, kör det både på HTPC och filservern här hemma.
Tidigare har jag använt NXServer på en Linuxserver jag hade tillgång till, fungerade mycket fint och nästan ingen seghet alls. Kördes på 100/100 och klienten från så lågt som 8/1 ibland.
July 4, 2008
Poontus wrote: grattis, själv så tog jag precis top-10
har som mål att nå 1 miljon i år, sen så börjar det närma sig uppgradering av datorn 🙂
Får väl säga grattis till dig också 🙂
Ska snart montera ihop en burk som kommer att bidra till F@NH. Bra att ha två burkar när man bor på två ställen 😛
March 11, 2003
Eruku wrote: Tycker VNC är så förbannat långsamt bara. Särskilt om man kör med den java klienten man publicerar på nätet.
Jag vet inte hur din setup ser ut, men om jag startar BOINC innan jag loggat in någon annanstans ifrån, så är den igång när man loggar in med remote desktop.
January 19, 2003
Nåja, har nått 400K och om ca 3 veckor om jag håller samma takt så finns jag på Top 10.
Roligt att se att laget har klättrat vad gällande Avg PPD per användare också 4.6K PPD. Och ungefär 2 månader till Top 150 och vi ligger på plats 87 på 24hr Avg.
Keep up the good work!
//Jimmy
April 24, 2007
Imlal wrote: Nåja, har nått 400K och om ca 3 veckor om jag håller samma takt så finns jag på Top 10.
Roligt att se att laget har klättrat vad gällande Avg PPD per användare också 4.6K PPD. Och ungefär 2 månader till Top 150 och vi ligger på plats 87 på 24hr Avg.
Keep up the good work!
//Jimmy
Klart! 😉
Jag ökar till o med, sover i ett annat rum o låter datorn vara på. 🙂
1 Guest(s)