January 18, 2005
this wrote: Min farsa är likadan, har försökt att förklara att det är för forskningens skull, men han fattar ju inte. Sen brukar han trots allt ha på typ alla lampor i huset. I-lands problem 🙄
Men jag antar att det är era farsor som betalar för elen. Skaffa en elmätare från claes olsson eller jula och betala för den el ni gör av med så kan era farsor inte säga nej.
August 16, 2003
10'000 och uppåt skulle jag säga, när jag låg säg 7-11'000 PPD så kände jag mig inte som en storproducent. inte nu heller då jag har en i skrivande stund 7550 dom senaste 24 timmarna där en 1888 poängare blir klar till nästa update eller 6530 PPD per dag om man slår ut vad jag har haft dom senaste 7 dagarna, jag känner mig inte som en storproducent någonstans, så inte 6000 för min del.
July 4, 2008
Twelve wrote: En liten edit till min förra post är att när jag väl kom hem till stockholm låg ett tredje 8800GT på mitt skrivbord.. vart ska detta sluta:D
Regnar det Graffekort hos dig? Du skulle ju kunna låna ut den där lokalen till mecenaterna på NH. Så blir kostnaderna lite lägre 😛
July 4, 2008
Poontus wrote: det har inte hänt något så det finns inget att rapportera om 😉
Jo jag vet men det talades ju om att NH skulle få en egen folding del här på sidan som en sektion för sig själv. Tror faktiskt att den har lagts på is, annars tror jag det kan locka lite mer folk. Många engelskspråkiga sidor har egna folding sektioner.
January 12, 2009
this wrote: Tycker det är lite väl långt emellan Top 7 och de andra. Laget har väl kanske avstannat en del sedan NH slutat rapportera om foldingen. Har ju inte varit några nyheter på lång tid.
Poontus wrote: det har inte hänt något så det finns inget att rapportera om 😉
this wrote: Jo jag vet men det talades ju om att NH skulle få en egen folding del här på sidan som en sektion för sig själv. Tror faktiskt att den har lagts på is, annars tror jag det kan locka lite mer folk. Många engelskspråkiga sidor har egna folding sektioner.
Tror även det var många som försvann i och med att spänningsmomentet med priserna togs bort. Skall inte klaga, men jag tycker man fortsättningsvis skulle kunna ge mindre priser till de som förtjänat det. Priserna hittills har ju ofta varit svåra att få tag på, syftar bland annat på senaste priset, kunde man inte bara ge något mindre exotiskt men som vinnaren ändå kunde ha nytta av? Vidare så stöder jag idén för en egen folding-sektion här på sidan 😉
2 Guest(s)