January 12, 2009
Bjornsson wrote: jag vet hur man kopplar dom, men Àr bara det att mina projekt pÄ GPUn stÄr som "okÀnd" dÀrför ser jag inte min totala PPD. Utan bara de som mina CPU producerar.
LĂ€ste om det i nĂ„gon annan trĂ„d. Mycket sannolikt att Pande Group har slĂ€ppt nya WUs. Eftersom du antagligen prövat att ladda ner nya projekt via FahMon redan sĂ„ fĂ„r du vĂ€l vĂ€nta och se đ
Blev ingen FahMon trÄd heller, folk lÀr nog klara av det utan.
December 27, 2003
sÄg att vi gick om Microsoft.... det Àr ju riktigt najs
sjÀlv har PS3:an fÄtt en riiiktigt svettig Workunit. Supervillin var ett passande namn.
NÀr bilden togs hade den redan stÄtt i ca 5 timmar. Den togs igÄrkvÀll, just nu stÄr den pÄ 47% och över 20h kvar.
[Image Can Not Be Found]
man Àr ju rÀdd att Deadline ska gÄ ut innan man ens har chans att göra klart WU'n.
January 12, 2009
Konstigt ifall deras deadlines Àr kortare Àn tiden det tar att göra klart WUn, skulle ju vara mycket dumt. :-k Eftersom alla PS3 maskiner har samma specs borde det vÀl vara rÀtt sÄ enkelt att rÀkna ut hur lÄng tid den behöver för en specifik WU.
Jag har under den senaste veckan endast foldat dagtid, mycket pĂ„ grund av att mina 6 chassiflĂ€ktar + systemflĂ€ktar ger ifrĂ„n sig en hel del ljud tillsammans och dĂ€rmed stör min sömn (gĂ„r ju med öronproppar iofs). Borde se om man i framtiden skulle investera i nĂ„gra tystare flĂ€ktar typ Noctuas NF-S12, skulle vĂ€l sĂ€nka ljudnivĂ„n en aning iaf đ
December 27, 2003
Bfghost wrote: Konstigt ifall deras deadlines Àr kortare Àn tiden det tar att göra klart WUn, skulle ju vara mycket dumt. :-k Eftersom alla PS3 maskiner har samma specs borde det vÀl vara rÀtt sÄ enkelt att rÀkna ut hur lÄng tid den behöver för en specifik WU.
jag skÀmtade bara lite...
men Ä andra sidan, denna work unit kommer nog ha stÄtt i en bra bit över 30h non-stop nÀr den Àr klar. PS3 WU's ska ha 48h deadlines, sÄ nÄgon som har en liknande WU och stÀnger av sitt system, eller bara pausar foldingen för att spela ett par timmar, kan mycket vÀl missa sin Deadline
August 23, 2001
Bfghost wrote: Oj jĂ€drans vilken fart Bjornsson fick pĂ„ sina maskiner nu, knappa 12 000 poĂ€ng senaste dygnet. Jag hoppas fĂ„ min Q9550 den hĂ€r veckan sĂ„ man kan bidra med mera kraft đ
ligger kvar Ă€ven andra dygnet pĂ„ samma PPD och dĂ„ ligger 8800GTS kortet pĂ„ hyllan, vĂ€ntar pĂ„ lite hĂ„rdvara för att köra den vid sidan om istĂ€llet för i samma burk som GTX260 đ
2 Guest(s)