August 23, 2001
Har börjat få detta error och får inte bort det, räcker att starta om GPU klienten så kör den igång en ny WU utan problem men när den kommer till 100% så kommer samma error upp igen.
Har testa att tagit bort work foldern och queue.dat filen och FahCore_11.exe filen som jag läst skulle kunna funka men det gjorde det inte.
Några andra ideér?
May 29, 2006
Bjornsson wrote: Har börjat få detta error och får inte bort det, räcker att starta om GPU klienten så kör den igång en ny WU utan problem men när den kommer till 100% så kommer samma error upp igen.
Har testa att tagit bort work foldern och queue.dat filen och FahCore_11.exe filen som jag läst skulle kunna funka men det gjorde det inte.
Några andra ideér?
Jag hade samma problem men då tror jag att jag formaterade datorn just och då gick det bort. Kan tänka mig att det beror på klockning eller så är det nått i windows som inte vill va med längre.
November 27, 2003
emokid wrote: Det finns flera trådar om detta på foldingforum.org. Någon som gått igenom dem?
Jodå, instabil hårdvara är det som Pande svarat och det är vad som ska hända när hårdvaran blir instabil, men orsaken till att den blir instabil kan bero på taskiga drivrutiner eller att något annat program stör.
//Andreas
1 Guest(s)