April 24, 2007
Tjenixen!
Har bytt från mitt HIS HD3870 till ett MSI 9600GT OC (för att just folda bättre) och undrar vilka steg jag behöver gå igenom för att börja folda igen.
Får följande error vid installation av console klienten (den som är för GPU och "rekomenderas" av crotale i instruktions tråden)
error: This application has failed to start because cudart.dll was not found. re-installing the applivation may fix this problem.
Jag har provat flera gånger och även provat utan att ändra några inställningar och köra "felsäkert"
Vill fixa det snart så jag kan ta igen för den folding jag missat idag och igår 😛
Har jag gjort nått fel med drivrutin/CUDA??
Tack på förhand 🙂
🙂
April 24, 2007
Jag gjorde den så färsk jag kunde, tog bort F@H i "lägg till o ta bort program" samt alla filer utforskarens fidner kunde hitta.
Ingen aning om den finns där :/
July 4, 2008
Det verkar ha hänt förr 🙄
http://www.hardforum.com/showt.....?t=1366648 🙄
July 4, 2008
Snorch wrote: Det här är löst redan, han hade inte packat upp zip-filen i en mapp utan körde direkt ifrån den, vilket inte riktigt fungerar.
Jaha, men då var det ju inte så konstigt. Nej GPU console klienten har till skillnad från SMP klienten ingen installationsfil som packar upp allt, annars kunde det ju funkat.
1 Guest(s)